Auroras Farmor

Idag har Aurora träffat sin farmor för första gången. Vi åkte dit och Aurora var inge blyg alls, tvärtom :) Känns faktiskt jättebra att dom har träffats :) Hoppas att det fortsätter så.

Idag har jag desutom fått kört en "Räääcerbil" hehe. Mickes ena bror Rob & hans tjej Jenny har nämnligen åkt til spanien idag, lite avis måste jag erkänna att jag är! Vill oxå åka utomlands och få lite väärme, har ju inte direkt varit någo sommar här.. Vad fick vi, 2-3 veckor med kanonväder? Vill ha mer än så, men men, bara att återigen inse att den svenska sommaren blir aldrig bättre än så! Men iaf så fick vi låna deras Audi, så jag gick dit och hämtade den tidigare idag :) Fast det e farligt att köra den, de går för fort för fort, det värsta är att det inte ens känns! Fartblind kallas de :D Viss skillnad på att köra en turbo bil och sketen gammal ford om man säger så, den får man ju nästan sparka igång för att få upp lite fart, *överdriver lite, dock bara lite* haha!

Var till barnens hus idag för att kolla om jag hittade någon barnvagn, men nix, det gjorde jag inte! Vil dock ha en emmaljunga scooter, men då måste Aurora sitta bort fårn mig, å de vägrar jag, e hon för liten för. Jag måste kunna se henne. Dessutom när det går mot vinter oxå. Så det får nog bli en emmaljunga city cross eller cerox ? Den e iaf i svart/rosa precis som jag vill ha, vagnen jag har nu är ju oxå svart/rosa så vill ha färgen kvar.. Men då vi snart ska köpa en ny bil så måste jag oxå köpa en ny vagn, bara en sittvagn.. Annars får inte vagnen plats i bilen, hehe.



Nä nu ska jag spela lite poker innan det e dax att sova, Älsklingen vann ju 1000 kr igår, då började han på 50 kr så vart iaf en 950 kr + i kassan :)


Coolaste bruden i stan!


Mamma Älskar dig sååå mycket !!


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Men va skönt att farmor äntligen träffat henne =) Jaa nu får ni köra racer då =) he he

2008-08-27 @ 08:56:30
Postat av: Elin

Får jag en flicka så vill jag också ha en rosa/svart vagn egentligen ;)

2008-08-27 @ 12:04:18
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Elin

Dom kunde inte se riktigt för att navelsträngen låg i vägen, men han tyckte att det såg mer ut som en flicka än en pojke :) Men sen så har jag redan en vagn så det blir ingen rosa/svart för min del iaf, sen vill inte Alex ha en rosa/svart för då känner han att han inte kan gå med vagnen :P

2008-08-27 @ 12:22:36
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha ja det kan man ju fråga sig :P Jag skulle få en vagn av min mammas kompis nån svart/brun aktig sa mamma, jag har inte sett den själv men mamma säger att den är jättefin och fräsch så jag hoppas på det :)

2008-08-27 @ 19:48:28
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback