Bloggtorka?!

Trodde inte att bloggtorkan skulle drabba mig, men ack så fel man kan ha.
Men nu är jag "back in buisnes" igen :)


Så vad har hänt sedan sist?
~ Jo massor, så jag orkar nog inte skriva ned allt. hehe.

I alla fall så var vi till bvc för inskrivning i onsdags och fick en jätte trevlig bvc "tant", vilket var superskönt då vi inte var helt nöjda med den vi hade på brynäs, men man kan inte typ känna "connection" till alla här på jorden.. Vi pratade en massa och så vägde å mätte vi, Aurora väger nu 7820 gram och var 68! Iaf så såg hon att Aurora hade myror i brallan och inte riktigt ville sitta ned/still, utan hon skulle stå (ibland själv), hoppa eller stappla sig framåt, just precis, Aurora har nämnligen börjat att gå när man håller i hennes händer !! Hittills har hon som mest tagit 4-5 steg samt så kan hon stå själv kortare stunder.. Bvc tanten såg lite allmänt chockad ut och sa att det där brukar vi fråga om barnen har börjat med vid 10 månader.. Well, Aurora är 6,5 månad och har precis börjat med det nu. Det såg ut som om hon inte trodde de hon nyss såg, hehe. Hon sa till Aurora att hon inte behövde ha så bråttom, för hon hinner med det sen iaf.. Men mammas lilla Princessa verkar ha lite bråttom med det mesta, men vad ska man göra? Hon lär ju få ta det i sin egen takt.
Hon har även fått flera tänder, nu har det ploppat upp 2 st i mitten upptill.. Så snart törs man inte amma nå längre, haha!

Haft massor med besök denna vecka oxå, vilket oxå är roligt. Igår kom min Farmor & Faster ut hit och hälsade på, det var föera flera år sedan jag fick besök av dom, så det var mycket roligt. Farmor hade köpte med en massa fina kläder till Aurora, även faster shoppar loss på kläder till min snuttegumma. Idag kom mormor & morbror ut, kikade på mormors ben som inte alls såg bra ut, så bad henne ringa läkaren på måndag vilket hon skulle. Sedan när dom åkt så kom mamma förbi som gubben i lådan, precis när vi skulle äta, lovar att hon kände på sig att det var mat på gång, haha. Hon fick iaf äta lövbiff & potatis med oss, mums mums =)

Nä nu orkar jag inte skriva nå mera, älsklingen väntar dessutom för vi ska kika på film å mysa.



Hoppas på fint väder imorrn för då ska vi på Älvkarleby marknad med Emma, Peter & söta Savannah : )


"Så många som läser min blogg, men ingen lämnar spår, det vore trevligt om ni gjorde de ibland"



Trevlig helg !

Kommentarer
Postat av: Kimmizz

Jag läser alltid din blogg.. Lär ju följa ditt liv & erat hus nu hur de blir. Man kanske får se de IRL sen när de e klart.. Kram

2008-08-02 @ 10:24:13
Postat av: Emma

Synd att vi inte kunde följa med idag men hoppas ni hade skoj o hade massa fint :)

2008-08-02 @ 15:02:37
URL: http://shamai.blogg.se/
Postat av: Malin

Japp, jag har en tatuering där som de står Malin på :)

2008-08-02 @ 15:34:28
Postat av: Elli

Läser lite då o då.. Klas väger 8100 o är 73 lång =) snart lika stora =)

2008-08-02 @ 19:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback