BVC

Yepp idag var jag och Aurora till bvc, hade endå inge annat för oss. Här ute är det ju drop in som gäller, vilket jag faktiskt gillar. Skönt att kunna gå dit på drop in tiderna när man vill och när det passar, man slipper att ha den där tiden inbokad och måste komma ihåg lixom. Så man avgör själv hur ofta man vill gå, för mig räcker det med 1 gång i månaden. Nu hade hon inte gått upp så mycket, hade växt på längden dessto mer. Nu vägde hn 8140 gram och var 70 cm och huhvudomfånget var 43,2. Så nu vet ni det! hehe.

Jag mötte upp Emma på bvc oxå för hon skulle dit med Savannah. Så nä vi kom dit så jaga dom folk som ville bli fotograferade för dom behövde bilder till deras hemsida, så det ställde vi upp på :) Aurora är ju van med kameran för mamma Madelene springer ju med den hela dagar :D haha, så hon kikade så snällt in i den :)
Måste man ju kika på deras hemsida sen och hoppas på att bilderna vart bra! Hihih =)

Igår när det äntligne vart lite fint & promenad väder utan spöregn så tog vi en promenad runt skutskär å fram til centrum var ute 1,5 timme och Aurora sov som en stock hela vägen :) Tänk att hon e 7 månader nu, 7 månader!! Shiiit vad tiden verkligne går fort!.


Imorrn ska jag få SOVA!   Det ska bli superskönt! hehe.
Mamma vill ju så gärna ha Aurora sova över hos sig, men aaldrig att jag lämnar bort henne över natten ännu, nej nej!! Inte ens till min mamma som jag litar på till 200 %. Så även jag ska sova hos mamma imorrn :) Hon e på tok för liten för att sova bort själv, tycker vi :P 


Nu ska jag slappa på soffan framför mina förlossningsdokumentärer på tv4 fakta, varje onsdag!!

HejSvejs!  

Kommentarer
Postat av: Elisabet

skönt o få sova :) Hoppas hon sover snällt hon med så alla ni får sova =)

2008-08-21 @ 09:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback