Chockad !

Chockad kan man nog säga att jag blev tidigare ikväll.
Aurora låg i våran säng och hon låg ned! Jag gick därifrån en snabbis för jag lära kissa, jag hör in till toan hur hon kämpar och bökar, när jag kommer tillbaka till sovrummet så sitter ungen, hon har asså satt sig själv upp från liggläge! Vilket jag absolut inte var beredd på, trots att hon har försökt typ hela helgen, denna dam tycker nämnligen inte om att ligga ned..  Dessutom så blir hon 7 månader om1 vecka, tiden går för fort för fort !!



Nu blir det lopplådan, Natti Natti


Kommentarer
Postat av: crazyangel

Blir nervös när folk gissarpå en tjej eftersom vi räknat med att de blir ne pojk sen ultraljudet. men de är ju som sagt inte 100.. :P

2008-08-13 @ 11:23:41
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: BajsMalin

Hörru du du! Nu får du sluta ge henne för mycket mat, hon växer ju om min säng snart! Liten - blir stor... fort.

2008-08-13 @ 11:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback