Ny barnvagn :)

Yepp, idag inhandlade vi en ny barnvagn :) Det blev en Emmaljunga scooter - 09 som jag länge spanat in och velat ha, men har inte köpt den tidigare pga att hon sitter bort från mig. Har velat ha henne emot mig, men det där sitter nog bara i skallen för hon mår inge sämre av att sitta bort från mig, snarare tvärtom då denna lilla dam redan är så bestämd, framåt & nyfiken av sig så vill hon redan sitta framåt så hon ser vad som händer å sker, så då vart det en sådan vagn, dessutom så slipper hon att luta sig åt sidan av vagnen för att se, nu kommer hon att se precis allting. Kanon va :) Direkt när vi kom hem så tog vi en promenad med nya vagnen och hon såg så nöjd ut så, satt och lät "hehe", så gulligt när hon låter så, låter även så varje gång hon möter folk osv och alla tittar på henne då och säger att hon verkligen är ett charmtroll :) Vilken färg vagnen har behöver jag väl inte ens skriva här, ni som känner mig vet redan svaret på det, om inte så fråga ;) Det kommer iaf en liten bild på vagnen med Aurora i här nedan, då provsitter hon den på altanen :)

Nu blir det sängen för jag e trött & sjuker.

Go`natt!

 
Mamma älskar dig så mycket mitt lilla charmtroll !


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jättefin vagn =)

2008-08-30 @ 11:42:22
Postat av: Madelene

Tack Tack :)

2008-08-30 @ 16:04:40
Postat av: Kimmizz

Passade precis prinsessan som hon är..

2008-08-31 @ 16:46:59
Postat av: Elisabet

Ja en scooter vill ja med ha till Klas =) Men inte förän i vår.. Eftersom han har fökylningsastma så vill ja gärna ha honom emot mig i vinter.. Med denna hemska hosta... Men med vår vagn så kan ja ju vända honom bort från mig för han är ju nyfiken han med men blir han dålig vill ja ha han mot mig.. För min skull om inte annat =)

Kul att fröken gillar sin vagn!! Hon fick som hon ville låter de som he he

2008-09-01 @ 08:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback