Picture Of The House !

Äntligen så kommer det lite bilder på huset ~ Tänker många utav mina trogna läsare =)
Nä men det är en stor efterfrågan på husbilder av många, se & njut, för här kommer dom :)


Observera ~ En del utav bilderna är inte vårat möblemang, utan bilderna som mäklaren tagit när huset fanns till salu på hemnet, det blir lite sånna bilder då vi inte är helt färdiga med huset ännu så det känns lite onödigt att springa å knäppa nya bilder, bättre att jag lägger in alla bilder sen när vi är helt klara med renoveringen. Ni får iaf se någorlunda hur rummen är utformade och ser ut.

Jag skriver lite kortfattat om bilderna så ni hänger med.. Let`s go !


HUSETS UTSIDA




KÖKET

Mitt älskade kök, I love it !



VARDAGSRUM

Vardagsrummet är inte vårat möblemang.





RELAX RUM



TVÄTTSTUGAN



GILLESTUGAN

Här är det inte heller vårat möblemang. Vi har snart en mysig filmhörna samt ett biljardbord.



BADRUMMET

Jag tänkte först inte lägga in någon bild på badrummet då det rent ut sagt ser förjävligt ut, hiskelig grön färg!
Men då vi snart ska riva ut hela badrummet och renovera det så får ni se en bild iaf, så ni får se skillnad sen på före & efter. Badrummet är ingenting gjort sedan huset byggdes 1958, men vettefan hur man tänkte då när man gjorde det i en snorgrön färg, av alla färger lixom? Haha, tur att det snart åker ut :)

På bilden ser badkaret å handfatet ut att vara beige, men även det är snorgrönt


SOVRUM 1

Inte vårat möblemang på bilden nedan. Detta är nu Auroras rum som vi har renoverat.

Förebild


Såhär ser rummet ut idag



SOVRUM 2

Vårat sovrum som ska renoveras efter badrummet, kräks på tapeterna! Nytt överkast ska oxå dit. Auroras säng fick inte plats på bilden, men den finns där, hehe.



HALLEN

Den första bilden har inte vårat möblemang. Men eftersom det är hallen som vi har renoverat mest då vi har slagit upp en vägg så vi fick 2 st hallar så blir det lite bilder, för & efter bilder. Det enda som inte är klart med hallen är GOLV. I den lilla hallen så blir det klinker och i den stora blir det trägolv, detta sker i veckan, slänger in lite bilder iaf.

Förebild


Såhär ser denna hall ut idag. Den sista bilden är väggen med portalen som vi gjort, det var asså ingen vägg där tidigare.



Här är bilder på den andra hallen, den som är först när man kommer in. Finns dock inga förebilder på den.
Vi ska inte heller ha den där mörka dörren, den passar lixom inte till furu listen, så det kommer inom kort en ny furudörr, ska nämnligen byta ut alla dörrar i huset till nya fina furudörrar. Avskyr dessa gamla å fula.





Det var nog allt om huset om jag inte missat något, men det tror jag inte! Jo för tusan, jag har missat altanen. Men den får bli missad, får knäppa kort å lägga in en bild på den när dom nya bilderna kommer framöver.


"Kommentera gärna"

Tack & Hej, din gamla leverpastej  ; -)

Kommentarer
Postat av: Elin

Han sa 13-14 januari :) Så får hoppas på det :P

2008-08-11 @ 20:06:15
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: ankan

lite gräslig färg i köket kanske.

2008-08-12 @ 15:19:03
Postat av: Ankan

Kan jag inte hålla med om, men tur att smaken e som baken :)

2008-08-12 @ 20:34:54
Postat av: crazyangel

Såg mysigt ut det dära:) Vill oxå ha hus :P avis Jasså du gissar på en tjej du :P

2008-08-12 @ 21:42:22
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Petra

Va fint hus ni har köpt! Ni bor möjligtvis inte på Tallmon?

2008-09-30 @ 19:56:27
URL: http://p3tr4e.blogg.se/
Postat av: Anonym

Godagens! Kikar in* :)

2008-09-30 @ 19:58:54
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Alina

Fint hus!!

2008-09-30 @ 19:59:56
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en fräsig mobiltelefon när du röstar :)





Med vänlig hälsning

Astronauten

http://astronautenochfrank.blogg.se

2008-09-30 @ 20:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback