Shopping

Idag tog jag en sväng på cityfesten med mamma & lillebror. Aurora fick stanna hemma och busa med pappsen :) Var meningen att jag bara skulle köpa en jättefin kofta/tröja till Aurora som e stickad och så är det bamse på, bild kommer här nedan.. Den va sååååå fin så jag kunde inte låta bli, sen vart det även en ny jacka till mig, supersnygg! Den är svart i nå skinn/läder typ, mycket fin tycker jag :)

Sen vart det 2 st nya mobil telefoner, en till mig och en åt Älsklingen. Helt spontant, skulle inte alls ha det. hehe. Men så kan det bli ibland, så nu har vi en varsin sony ericsson K530i. Micke fick svart/silver och jag svart/röd. Så nu har vi pillipluttat lite med dom och gjort inställningarna så som man vill ha, samt tagit hem msn till mobilen, haha lite överdrivet kanske att ha de i mobilen men wtf :D

Nu har jag precis lagt våran prinsessa, hon va så trött så hon somna på en gång, (tänk om hon gjorde de varje gång) haha!

Nä nu ska jag gå och göra mat, magen kurrar!! Det blir tacokryddad köttfärs med ris & massa grönsaker, muuums !!
(Jag glömde visst att publicera inlägget, så hungrig var jag, så nu var det läängesen jag åt)

Trevlig helg !!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe ja man kan ju hoppas på det iaf :) Jo vi har två lägenheter för att vi får hjälp av soc då.. Det fick vi inte när vi bodde ihop för då tyckte soc att vi kunde leva på Alex a-kassa som då va på runt 4000:- Men sen så "flyttade" jag ifrån honom och gick till soc och då fick jag hjälp och han. Så soc tror nu att vi inte är tillsammans längre och på nått vänster så blev det lättare för oss när vi gjorde på det här viset :)

2008-08-09 @ 15:59:43
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Elin

Okej.. Nej han är inte supersnäll, vad jag tycker så är han dum i huvet..



Ja som det ser ut nu iaf så ska vi det.. Alex håller ju på och utbildar sig till lastbilschaufför och när han är klar med det och har jobb så kanske vi flyttar ihop på riktigt igen :) Jo jag har ju rätt till en 2a då :)

2008-08-09 @ 22:30:28
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback