Söderhamn

Mammsen skulle åka till söderhamn idag för att hämta hem lilebror som har varit hos storebror hela helgen, så hon fårgade om jag ville följa med.. Vi hade inte någe annat för oss idag då pappsen hade massor att fixa iordning i källaren så då följde jag och Aurora med. Det var hennes första "långa" resa och det gick verkligen superbra! Hon var visserligen lite gnällig på vägen dit för hon var sååå trött å man kan ju faktiskt missa något om man sover.. Efter ett tag så somnade hon iaf och på vägen hem så somnade hon direkt, hann knappt att åka från bror innan det var tvärslock. Sen vaknade hon till när jag tog ut henne från mammsen bil och satt i henne i min, men somnade om lika fort och sov hela vägen hem :)

Ja nu var cityfesten över och förbi i år, skönt faktiskt. Var dock inte in så mycket då jag inte tycker att det e särskilt lämpligt att gå där med småbarn i vagn och trängas bland alla folk & fyllskallar mot kvällen. Så vi var in en sväng allihopa på onsdag vid 10 när dom öppnade, då var det knappt en kotte där så då var det lagomt, sedan var jag in en sväng på fredagen med mamma å lillebror, aurora var hemma å busade med pappsen.

Nu har älsklingen precis dragit igång bastun så det e snart dax att basta lite, det blir faktiskt 2a gången denna vecka.. Såå skönt att få svettas lite, men jag kan absolut inte basta lika länge som älskling, då skulle jag dö av värmeslag, haha :D Han kan ju sitta i bastun tills han i stort sett är grillad :P


Skrev i inlägget igår att jag skulle lägga in en bild på tröjan som jag köpte åt aurora på cityfesten, hehe. Jag var visst en yrhöna igår och glömde att göra det, så den kommer i morgon dagens inlägg, orkar inte i dagens. Har dessutom bilden kvar på mobilen och är därför jag inte orkar, för då lär jag rota fram blåtanden å skicka över och det låter jobbigt :P
Så har överseende så kommer det bilder i morrn :)

Nä nu ropar bastun (läs; älsklingen) hehe.

Ciaaao !!


Kommentarer
Postat av: Marie

Jaha....Du kan väl säga till när du är i S-hamn nästa gång tack... Hmmm.... :-)

2008-08-13 @ 15:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback