4 dagar

Jag har 4 dagar kvar utav min föräldraledighet. Bara föräldraledig till 20 december.
Det känns lite konstigt samtidigt som det känns bra.
Det har varit otorligt skönt att få varit hemma med familjen på heltid och det här året har gått alldeles för fort.
Men det ska även bli skönt att få göra något annat, längtar faktiskt efter att få jobba. Så nu är det pappsens tur att bli lite föräldraledig, han går på föräldraledighet från 21 december till 15 mars (om inte Aurora fått dagisplats tidigare), har sökt från 1 februari iaf. Så Micke ska driva företaget på helgerna och föräldraledig på vardagarna. Jag har visserligen några dagar kvar men vill spara dom så man kan plocka ut under sommaren, jullov osv när Aurora är ledig/har lov så man kan hitta på nå å göra saker då med.

Just nu är jag hos mammsen inne i stan. Jag å Aurora åkte till stan kl 10 imorrse då vi gick å kika lite på julklapp till pappsen, dock så svårt att veta vad man ska köpa för fantasin är ju som den är. Men någon klapp slutat det nog med i slutändan iaf, hehe. Har några dagar till på mig att klura lite. På fredag ska vi på kalas, storebror fyller år, som vanligt så åker jag på att göra tårtan :) Dock bara roligt då jag gillar att göra tårta.

Nä nu ska jag passa på att åka å handla medans lilla damen sover sin lunch, så kan vi åka hem direkt när hon vaknat.

Ajöken fröken

Kommentarer
Postat av: charlotte

lillpluttan då :) det går så himla fort!

2008-12-16 @ 20:45:54
URL: http://charlotteholst.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har fått en award..hehekollabloggen

2008-12-16 @ 21:40:28
URL: http://shamai.blogg.se/
Postat av: Elisabet

han får fullt upp han då..

2008-12-17 @ 18:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback