Förkyld

Roooligt värre att förkylningen dök upp som gubben i lådan igår kväll, sa bara poff pang så var jag tokförkyld! Så idag har jag levt på alvedon & näsdroppar, tack för att dom finns! Mindre roligt att bli sjuk till en julafton, dessutom inte vilken julafton som helst, utan Auroras första! Men jag tänker leva på alvedon imorgon oxå och vara på benen iaf, sen kan jag däcka.

Idag har vi åkt massor av pulka, hon tycker ju att det e sååå roligt, så det blev en sväng på eftermiddagen med, hehe.
Tur att vi har snö kvar på tomten och runt huset, för på vägarna ska de bara sandas :(


Imorrn är det äntligen Julafton och familjen & släkten kommer vid 12 tiden, ska bli en sån mysig dag! Auroras farmor kommer på en fika imorrn på förmiddagen :)


Nä nu ska jag slänga ned mig på soffan och kika på 2 avsniutt av prison breake och äta julknäcke med skinka, mums!!



God Jul & Gott Nytt År!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch va drugt att vara förkyld :(

Hoppas ni får det trevligt i morgon !! God jul på er :)

2008-12-23 @ 21:21:21
URL: http://shamai.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag förstår hur du känner...Själv skulle jag ha åkt upp till älskling i Söderhamn idag, men förkylningen slog till på mig med igår...Så jag avvaktar tills i morgon med att åka och hoppas jag känner mig bättre och orkar köra dom 28 milen...



Hoppas du kryar på dig så du står på benen i morgon..

God Jul till er alla Tre...



Kram Tanten i Sthlm

2008-12-23 @ 21:26:20
Postat av: ELISABET

KRYA PÅ ER O GOD JUL

2008-12-23 @ 21:49:52
Postat av: johanna

Hoppas det ger sig snart.

GOD JUL

2008-12-24 @ 20:24:05
URL: http://alskadeida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback