Gullungen

Dagen började med att vi skulle gå till öppna förskolan tillsammans med Emma & Peter, men när vi kommer dit så upptäcker vi att dom har julstängt enda till 12 januari, vilket var skit tråkigt.  Så jag sa att vi går hem till oss och leker istället och så blev det, grabbarna grus spelade lite wii såklart och vi lekte i rummet med prinsessorna, efter en stund så bytte vi för vi ville oxå spela lite wii, så då fick grabbarna grus leka :) Sen satt vi där inne allihopa =) Aurora har en låda full med bollar, som man egentligne har i bollhavet men poolen tar sådan plats och hon gillar att leka med bollarna så då fick dom bli i en låda, iaf så var hon nog inte ensam om att gilla dom, för Emma & Peter hade bollkrig ;) hehe

Efter allt busande så var prinsessorna trötta så det blev att sova lunch, efter den så hjälpte Aurora mig att plocka in lite tvätt o dona här hemma, sedan åkte vi å handla och så åkte vi till farfar en sväng och fikade. Efter det så gick vi över till Emma & Peter då dom bor typ mitt emot mickes pappa, så då blev vi där ett tag innan det var dax att åka hem för lite gröt. Sen busade vi som sjutton här hemma och Aurora kryper upp för källartrappen, ska bäras ned för att sedan krypa upp igen.

Såhär trött blir man utav det när pappsen ger välling och sedan ska natta mig, bara det att dte blev godnatt i knä :)
Med foten på bordet, handen på örat pch vällings spill. Mammas Gullunge!


Jag älskar er så mycket, ni är livet!


Kommentarer
Postat av: johanna

Hon är så söt.

Tänk vilka små mirakel vi har.

Vad lyckligt lottade vi är.



Jag är världens lyckligaste som har min familj och allt jag drömmer om.



Allt bra med er?

2008-12-16 @ 05:40:50
Postat av: Malin

Vilken fartfylld dag! =)

2008-12-16 @ 09:46:35
Postat av: Madelene

Johanna ~ Ja verkligen. Jag har svårt att tänka mig idag att hon varit sååå liten, nu går hon flera steg själv om dagen, pratar å hänger med på allt, förstår så otroligt mycke. På bara 1 år, hua tiden går verkligen fort.

2008-12-16 @ 12:58:31
Postat av: Madelene

Malin ~ Ja det var att göra hela dagen, så skönt :)

2008-12-16 @ 12:59:53
Postat av: johanna

Vad roligt. så hon går helt själv o så nu då?

Ida går med stöd

2008-12-16 @ 13:14:28
Postat av: Madelene

Johanna ~ Hon går inte fullt för egen maskin ännu. Men hon går en 4-5 steg helt själv några gånger om dagen. Så hon kan gå helt själv om hon bara vill, men hon törs inte ännu. Så går hon några steg, kommer på sig själv och sätter sig på rumpan :)

2008-12-16 @ 14:23:13
Postat av: Elisabet

svensk var väl ingen av dom igentligen?? om det ska vara så.. skit samma ja bryr mig inte så mycket men kul att han vann - har inte sett de så mycket men brukar ha rätt

2008-12-16 @ 15:53:09
Postat av: Elisabet

är man trött så är man hehe

2008-12-17 @ 18:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback