Hela Natten

Aurora sov hela natten, helt otroligt !!

Jag la henne kl 20 igår och hon somna under vällings stunden så var bara att lägga ned henne i sängen efter det. Hon vaknade strax före kl 23 så då när jag kom in så stod hon upp i sängen, jag sa la henne ned å sa godnatt å smekte lite på ryggen så somnade hon om, sen sov hon enda till halv 7! Då när hon vakna så gick jag in å hämtade in henne till våran säng så sov vi där till kl 8 :) Tänk om hon kunde sova så varje natt, hoppas att det håller i sig men inget jag vågar att tro på efter 1 gång, men 2 nätter irad har hon sovit bra nu och det kära gott folk, var längesen!
jag njuter så länge det varar!


Får se vad som händer idag, inget planerat. Tar dagen som den kommer. Men en sak är säker iaf, Vi ska ut och åka Pulka, passa på när dte äntligen kom snö, som jag å Emma önskade igår så barnen kunde åka pulka, hehe. Så ska höra av mig till henne snart och kolla om det passar att åka vid lunch tid :)



Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

skönt för er

2008-12-13 @ 19:16:41
URL: http://elli76a.blogg.se/
Postat av: johanna

Vad bra,, börjar nog bli bättre.

2008-12-13 @ 22:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback