Jobbintervju

Yes imorrn ska jag på jobbintervju på förmiddagen, mycket spännande! :)
Ringde ett telefonsamtal idag å dom ville träffa mig redan imorrn, så hoppas på det bästa.
Det är iaf en tjänst som jag verkligen verkligen vill ha, så måste göra mitt bästa på intervjun imorrn, måste måste!
Nu kommer jag inte kunna sova inatt för jag får fjärilar i magen, som alltid inför en intervju, hehe.

Måste leta på betyget nu å lite referenser, alltid bra att ha med sig på en intervju.




Snart vaknar lilla damen då ska hon få lunch och sen ska vi åka till valbo å shoppa lite inför julen, som snart knackar på våran dörr, mysigt :) Vi pyntade julgranen igår, kunde inte hålla mig. Fast bara den vita som står i gillestugan, den gröna som vi ska ha i vardagsrummet har vi inte köpt ännu.

Älskar min familj, ni betyder allt!

Ajökens

Kommentarer
Postat av: Elisabet

hoppas det inte är för mycket folk ute där... hoppas även ni hittar det ni ska =)

2008-12-11 @ 14:43:20
Postat av: Ankan

Japps han somna efter en stund i våran säng =)

Heheh nyfiken undrar va de e för jobb som du sökt? =)

2008-12-11 @ 17:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback