Julen bortstädad

Fick nå ryck idag och städade bort Julen!
Är julen över så är den över, då ska alla julsaker å stakar bort med, nu är jag trött på det, hehe.
Så medans pappsen kapade panel och spikade upp dom i rummet i källaren som vi renoverar nu så städade jag & Aurora. Eller mammsen försökte städa men Aurora stökar till, barn e härliga! Jag plockar bort alla tomtar och ställer dom på vardagsrumsbordet och Aurora går å hämtar dom och ställer tillbaka dom, haha sötnöten! Till slut så fick jag ha henne i famnen medan jag tog in hela kartongen och la ned tomtarna å resten av julsakerna där i, hehe.
Efter det så åkte dammsugarn, dukarna och prydnads sakerna fram. Nu är det endast julgranen kvar och den kan få stå tills efter nyår i varje fall :)

Var bara det jag ville uppdatera, glömde att göra de i de andra inlägget, hihihi :)

Kommentarer
Postat av: Elisabet

tog bort allt utom ljusstakarna o gardinerna idag ja.. o storstädade :)

2008-12-29 @ 21:13:57
Postat av: Elisabet

jag tog bort allt utom gardiner o ljusstakarna ja o storstädade

2008-12-29 @ 21:14:54
Postat av: johanna

Vi har inte tagit bort ng försän då julgranen skall ut i januari.

Ida skall få ha sin jul så länge det går.

Tycker det bara är mysigt och inte alls ngn man blir trött på.

2008-12-30 @ 09:22:12
URL: http://alskadeida.blogg.se/
Postat av: Madelene

Johanna ~ Det e väl olika, jag satt upp julen tidigt och jag är trött på den. Vissa julpyntar inte förens dagarna före jul, helt olika å man gör som man vill. Vi har julgranen kvar och den får stå tills efter nyår, men när julen är slut så är den slut för mig och då plockar jag undan tomtarna med. Går ingne nöd på Aurorsa för de, hon har haft sin jul :)

2008-12-30 @ 12:11:32
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: niki

=)

2008-12-30 @ 12:16:31
URL: http://niczue.blogg.se/
Postat av: Elisabet

JOHANNA;Som om barnen förstår om det är jul eller inte när de e så små.. hmm ja städa då bort - julen är över här vad almenackan än säger... man kan inte leva efter den..

2008-12-31 @ 12:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback