Julpyntat

Nu så är det Julpyntat här hemma!

Hela kvällen har jag hållit på att dona för fullt, har strykit dukar & gardiner till förbannelse känns de som, endå så lär jag köpa julgardiner till vardagsrummet där jag behöver 2 likadana samt en till Auroras rum. Hade bara till köket och sovrummet, till gillestugans småfönster ska jag sy imorrn, där gör man en julgardin utav en panelgardin. Inge svårt alls och fint blir det. Har ju röda panelgardiner med tomtar på som jag inte kan ha någonstans då det inte funkar att ha panelgardiner här för fönsterbräderna sticker ut eller vad man ska säga, gammla dumma fönsterbrädor :D Jag som älskar panelgardiner, kappa är inte riktigt min smak men sådant man får ha hära nu, hehe.

Efter allt strykande så fick man äntligen ställa alla tomtar på plats, är nästan färdig med dom. Måste köpa en julgrupp och en julstjärna (asså blomma) imorgon så är allting färdigt, men jag orkar inget mera för idag så jag får fortsätta med det imorgon, för nu ropar John Blund på mig så bäst att skynda :)

Gonatt på er!


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Men visst är det värt allt? För de blir fint

2008-12-02 @ 09:28:41
Postat av: Johanna

Vi har gjort klart vårat med.

Julgranen kvar bara.

2008-12-02 @ 14:14:59
Postat av: Madelene

Johanna ~ julgranen har vi oxå kvar, den kommer upp någon dag innan julafton.

2008-12-02 @ 15:02:44
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Nej.. det är inte jobbigt alls, svårt bara när man ska städa och så. Men det är skönt att min gubbe är en aktiv pappa med barnen. Jag trivs väldigt bra som tvåbarns mamma och jag tycker inte alls att det är nå jobbigt. Men vid 21,00 på kvällen känns det att man lever ;-) Man blir nästan sugen på en till :D Är ni sugna på syskon till Aurora!?

kram

2008-12-02 @ 18:25:23
URL: http://jessicana.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack det va skönt och höra att jag inte är ensam om att inte tycka om henne efter det..

Jag vet inte om han måste tacka ja till det han blir erbjuden, men det låter på honom som om att han ska ta det iaf så vi får väl se :)

2008-12-02 @ 20:01:01
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack det va skönt att höra att jag inte är ensam om att tycka så om henne :)

Jag vet inte om han måste tacka ja till det jobbet, men det låter på honom som om att han ska göra det iaf så vi får väl se :) Men det va eventuellt att han skulle få fast på ett annat ställe och det är med dom han vill kolla med först innan han bestämmer sig :)

2008-12-02 @ 20:02:46
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback