Min blogg

Min blogg handlar om Mitt liv och om hur vardagen fungerar osv.
T ex mitt liv som småbarnsmamma, alla vet ju att det är tufft att ha småbarn ibland, ingen nyhet direkt. Dock så är det inte alla som vågar visa det utåt, för en del människor ska allt verka vara så perfekt utåt hela tiden, men så är det inte. Det är dessutom oftast dom som har det allra jobbigast, eller har haft. Men alla föräldrar har dte tufft nån gång med nånting. Vi har dte tufft med Auroras sömn, inget jag tänker hålla tillbaka på och ljuga för folk att "nää, hon är så dukitg och sover hela nätter och alltid gjort" när hon inte ens gör det. Men vet ni, den dagen kommer då hon sover hela nätter. Alla barn är ju som sagt olika, vissa sover hela nätter från början, vissa vid 2 år, vissa kan sova hela nätter fårn början för att sedan vända. Deras sömn kommer att gå som en berg å dalbana, mer eller mindre.
Alla har vi haft motgångar, eller hur?

Jag älskar min dotter & sambo över allt annat.
Vi har haft många motgångar under våra 7 år, men man övervinner det mesta.



Nä nu ska jag ge Aurora lite krubb och sedan ska vi åka till valbo och shoppa lite, behöver en julgran!

Hej Svejs


Kommentarer
Postat av: Emma

Håller med dig..

2008-12-10 @ 14:25:52
URL: http://angelkid.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Ja det är klart de e tufft ibland, man kan behöva lite tuffa saker i livet med, allt ska inte gå som smort då blir man uttråkad... hoppas hon sover snart =) alla kan ni behöva det.

2008-12-10 @ 14:33:20
Postat av: Elisabet

Hoppas du hittar det du ska i valbo =)

2008-12-10 @ 15:05:02
Postat av: Madelene

Elisabet ~ Är väl skillnad på vad som ska behövas vara tufft med. Tex att klas kom för tidigt var säkerligne tufft, men du hade nog önskat att han kom när han skulle. Så alla har vi våra tuffa tider..

2008-12-10 @ 19:56:39
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Emma

Tror nån har missat vem de va du syftade på :D Hittade ni nå skoj ?

2008-12-10 @ 21:57:57
Postat av: johanna

Ja ni har haft det tufft. Vi hade det i början när hon föddes med att jag blev sjuk osv.

Men sedan haft det bra.

Men ingen kan säga att det är lätt att vara mamma.

2008-12-10 @ 22:38:23
Postat av: johanna

Emma- Vem syftade hon på nu då?

2008-12-10 @ 22:39:30
Postat av: Elisabet

MADDE; ja men det är klart att det är tufft med olika saker med barnen, jag menade nu inte att det ska vara tufft med något o då just sömnen inte..utan det är tufft att ha barn, vissa äter - andra inte, vissa växer -andra inte, sover - andra inte.. det är såå olika... ja sitter ju inte o tycker att det är roligt när man själv eller andra har saker som är jobbiga. Utan ja hoppas att det löser sig så klart.. vi hade det tufft med vår klas som du skrev, först att han kom himla tidigt, sen inte åt,sov eller ville ligga själv o sen sjukdommar.. det är inget ja önskar någon annan... JAG SJÄLV skulle inte vilja att allt hade gått som smort heller.. lite krångel o jobbiga saker hör till, men det är JAG det. Pratar bara för mig själv - alla är vi olika :)

2008-12-11 @ 08:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback