Puh, vilken kväll

Ja hua vilken kväll säger jag bara.
Är helt sluuuuuuuut nu!

Aurora har nämnligen strulat hela kvällen, hon vägra somna fast hon va så trött så jag lovar att hon inte ens visste vad hon hette, vi vagga å vagga och hon brukar alltid somna i famnen utan nå större problem, men icke ikväll. Efter 1 timme med vaggandes så får man ganska ont i rygg å armar, väger ju endå 8800 gram, så jag bestämde mig för att hon minnsan inte skulle upp ur sängen, hon skulle somna av sig själv. Jag märkte att det bara var fjanterier, inge magknip eller nå sånt alls, endast fjanterier. Så då fick hon ligga i sin säng och jag satt brevid å sjöng och smekte henne på magen, till slut efter ca 2 timmar så somnade hon. Har försökt att lägga henne totalt i 3 timmar, aldrig hänt förut.
Men hon somnade utan vaggning. Så nu tänkte jag testa att köra så när hon ska lägga sig på kvällen, så kanske hon somnar lite fortare imorrn, hon gillade visst när jag sjöng "hej här e pippi" hon vart alldeles lugn å helt avslappnad i kroppen. Men nu blir det sääängen, jag e så trött och måste vara pigg till intervjun imorrn! :) Lääängtar & hoppas!


Natti Natt !

Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka till i morgon !! Hör av dej o berätta hur de gick :D

2008-12-11 @ 22:50:18
URL: http://shamai.blogg.se/
Postat av: crazyangel

ja de är nog sant. Milton tycker om "en hlt ny värld" från alladdin :P heh.

2008-12-11 @ 23:01:36
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback