Väldiga Diskussioner

Ja det blev visst väldiga diskussioner om min tomte klänning ;)
Dock bara roligt tycker jag, för det innebär att man aldrig kan ha en klänning inför släkt å barn, Right??
Såklart att man kan ha en klänning inför släkt å barn, vad är det farliga? Den är röd å vit, oj oj vad farligt, den är kortare än knäna men endå inte för kort, oj oj, det är halterneck å ingen värsta uringning, oj oj.
Fast ni kan ju gå i mormors gamla städrock på julafton om ni vill ;)

Jag kommer iaf att ha julens finaste outfit, snygg klänning tillsammans med svarta leggings å svart kofta över.
Mmm i like it!


Som sagt, väldigt tur att smaken e olika, annars har jag nog gått å hängt mig!


Have a nice night people`s

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är alldeles säker på att du kommer vara urtjusig på julafton :P

Jag måste också hitta nå fint... :S Ska leta på Tisdag :D

Inget att bry sig om vad alla andra tjatar om, avundsjuka bara.. Inte alla som passar i något liknande vet du ;)

2008-12-13 @ 22:35:36
URL: http://shamai.blogg.se/
Postat av: Madelene

Emma ~ Håller med. Nä jag skiter i vad andra tycker, tyckte bara att det var lite roligt att dte blev sådan diskusion. Säg till om du behöver skjuts til lstan eller valbo å leta nå fint så ordnar vi det ;) Du har en poäng, det är inte alla som passar i sådant ;)

2008-12-13 @ 22:46:16
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Emma

hehe bara att skratta åt de :) Ska in med mamma o julhandla på tisdag men vi kan väl ta leklandet kanske onsdag eller nå?? så kan gubbarna följa med :) Så kan vi kanske gå o shoppa lite nån anna dag hehe

2008-12-13 @ 22:53:23
URL: http://shamai.blogg.se/
Postat av: Madelene

Absolut. På torsdag isf för dom hade ju stängt på onsdgaar, hehe. Klart vi lär shoppa en annan dag =)

2008-12-13 @ 23:07:21
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Elisabet

aha men på bilden såg det ut som om den var så kort att troskanten syntes.. he he men kankse är längre i verkligenheten..

2008-12-14 @ 10:16:37
Postat av: johanna

JAg står fortfarande för att den är 6-inspererad.

Men den är fin.

2008-12-14 @ 12:38:03
Postat av: johanna

Bara för vi inte har en klänning som är kort och så, så betyder det INTE att vi klär oss illa.



Vi är bra som vi är.

Men får se om man beställer en klänning eller köper en-

Jag tror att disk blev då den på bilden är Kort, man visar ju allt om man böjer sig ner, men det är nog olika, har man riktiga kurvor så är den nog kort, men är man som paris hilton, så pass smal så ligger ju den bara, som på en planka, inte snyggt, den skall vara en figgur,

Men tur att vi iaf är olika.

2008-12-14 @ 12:47:05
Postat av: Marie

Har för mig att Madde skrev i något tidigare inlägg att hon skulle ha leggings till.. Å då visar hon ju inget vare sig den är kort eller inte ;)

2008-12-14 @ 14:54:51
Postat av: Madelene

Johanna ~ är den 6inspirerad bara för att den är kort? För det första, bara för att en klänning är kort i modellen så visar den inte allt för att man böjer sig! Utan det finns lite längre kortare modeller, förstår? Man kan asså böja sig i en klänning utan att någon syns, vart det en nyhet för dej nu eller? Å dessutom så håller jag med Marie, jag skrev att jag skulle ha leginngs under, så om den nu skulle ha varit så kort så har de inte spelat någon roll då jag iaf har leggings under, right? Men nu är den inte så kort, utan vanligt kort. Och klänningen e figursydd, nyhet de med kanske?

2008-12-14 @ 20:40:29
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: johanna

Nej. Ingen nyhet.

Men den kan visa allt ändå.

Men kommer att vara jättefin på dig.

Svarta leggins och tröja.. jättefint ju.

2008-12-14 @ 21:28:30
Postat av: johanna

Den är 6 inspererad för den är kort och delvis att man kan "se" allt, den är en bar klänning, men så snygg

2008-12-14 @ 21:29:25
Postat av: Madelene

Man kan absolut inte se allt. Låter som du får det jobbigt i sommar som måste gå med linne som går enda upp till halsen, för slutar linnet under halsen så kan man ju "se" allt. Klänningen har lixom ingen sådan uringning där man ser allt. Hur ska en klänning vara enligt dej då, så lång så den går ned till vaden eller? Nä dsom jag skrev ovan, det finns klänningar som är kort, men endå som inte visar något mer än armar å ben, å vad är fasrligt med det?

2008-12-14 @ 21:44:54
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: johanna

Inget fel på den alls.

Men det man så¨g på klänningen var första tanken 6ig.

Men den är ju jättefin.

Man jag tycker inte att det är fel att man vill "visa" upp sig, tvärt om.



Som jag sa tidigare den kommer bli bra på dig.

Nog om detta.

Min åsikt att den var 6inspirerad, men är man tjej så självklart man vill vara snygg, eller hur.

=)

2008-12-15 @ 05:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback