Badat ute !

Japp idag har vi varit och badat med Emma, Piten & lilla Savannah, det var första gången som Aurora badade utomhus med, vet inte om hon gillade det särskilt mycket, hon tyckte nog att vattnet va lite kallt, såg så ut på hennes miner, hehe. Men hon va grymt söt i hennes rosa baddräkt med fjärilar på =)
Vi var och badade vid tempo badet alldeles bakom hemköp typ, jättemysigt bad och inte så stort. Sen så bodde Emmas mamma i huset ovanför typ så det var ju kanon, nära å bra :P Sen efter att ungarna hade plaskat å lekt färdigt så vart det min & emmas tur att bada! Det var sååå skönt att få svalka av sig och det var faktiskt 2 år sen som jag badade utomhus, hehe. Savannah vart nog trött efter badet för hon somnade inomhus så Aurora fick gå med grabbarna till prix istället, fast hon var visst lika trött hon med och somnade som en stock i vagnen =)

Nu ikväll så har jag å lilltufflan varit nere i källaren och kollat på när pappsen har sågat massor, hehe. Det kryper ju i kroppen på stackarn av rastlöshet så idag har han gjort ett skoställ i skrubben i hallen så alla mina skor fick plats =) Sen ska vi göra iordning hallen nere i källaren (betong hallen som jag kallar den) hehe. Där har han under kvällen snickrat ihop ett skrivbord så han får en arbetshörna. Måste köpa parkettgolv att lägga där sen oxå så man slipper att gå på betong golvet, det e rätt kallt om man säger så :D Sen har han även satt upp taklisterna och golvlisterna i hallen uppe så nu är det bara klinker kvar att lägga sen så är den färdig! Å det blir så himla snyggt!!


PUSSKALAS


BUSIGA

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha känner du min mamma? :P

2008-07-28 @ 21:44:35
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: BajsMalin

Näe! vad söt hak-bild! hahaha. Ha det bra kärring ; )

2008-08-13 @ 11:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback