Galen kväll

Gårdagen var den bästa dagen på länge!
Dagen började med att jag fick sovmorgon, sen vart det lunch med familjen på staffans, efter det åkte jag in till stan och hämtade upp Mange för han & Micke skulle klippa häcken & dricka bacardi. Dom klippte häcken i flera flera timmar och nu är den sååå fin =) Själv tog jag en promenad med Aurora i vagnen i 2 timmar, så nu kan jag alla hus & tomtar på den norra sidan av skutskär utantill, hehe. Var så skönt att bara gå och kolla på hur folk hade det i sina trädgårdar och ev. få lite ideer om hur man kan göra i sin egen. Aurora sov som en stock hela promenaden.

Sen när grabbarna grus var klara med häcken så grillade vi korv, drack bacardi & cola hela kvällen och natten lång.
Jag drack såklart bara Cola. Inge alkohol för min del. Dels så ammar jag ännu och sen så var Aurora såklart hemma. Mamma vill så gärna ha Aurora sova hos henne 1 natt men det är på tok för tidigt tycker jag så jag säger nej varje gång hon frågar, hehe. Jag har sagt att hon iaf får vänta tills Aurora blivit runt året.

Nu ser vi fram emot lördag, då blir dte grilla och pokertime med Emma, Piten & deras lilla Savannah =) Nästa vecka ska jag å Emma börja träna så det ska bli kul, få röra lite på sig mer än promenaderna och så får jag föröska låta bli chokladen, det kommer bli skitsvårt, jag e seriöst beroende av choklad! ILLA
Men vi får puscha varann och unna sig något gott på lördagarna, hehe.



Haha, jag bara måste lägga in denna ego bild på mig, för jag fulade ner mig på alla kort igår med Manges kepa :)


Kommentarer
Postat av: Sabina

Ne, förstår det. Tiden går ju så fort, snart springer hon omkring :D

2008-07-17 @ 21:35:39
URL: http://sabinaal.blogg.se/
Postat av: crazyangel

De där lät som en toppendag, verkligen! :) Så mysigt att bara ta dte lugnt, umgås å vara lixom :)Längtar själv tills vi flyttar till radhuset så ja får fixa lite i vårträdgår, men hade gärna velat ha en större, våran är ju så liten.. Men duger just nu :) Jo haj hade dom, fastdom vinte så stora, straxt över en meter kanske. Men häftiga, dom er ju så lömska ut :P Åh du, ja är oxå en choklad älskare ;)

2008-07-18 @ 10:57:30
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: crazyangel

Flyttar 1 sep om det inte är så att vi blir av med lägenheten tidigare. Sitter redan på en dubbelhyra i september så vill inte ra på oss mer i onödan. Samtidigt står radhuset tomt nu å de vore underbart att kunna flytta in nu medan det faktist fortfarande är sommar :P

2008-07-18 @ 14:34:50
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: crazyangel

Jaa det är gavlegårdarna.. Men har bara bott här ett år, annars får man ju byta rakt över. Joo mne ja har haft mycke sammandragningar hela graviditeten, dock lite snällare än vad dom vart nu mot slutet. tror inte de är nåt på g nu, men snart kanske ;P är ju 3½ vecka kvar så kan ju va bra om han stannar tills vecka 38 kanske, iaf.... :P

2008-07-18 @ 19:58:08
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback