Humle Dumle FAN

Hahahahaha, igår så hade vi en ute dag i trädgården där vi fixade iordning massor, är fortfarande massor kvar att göra då vi vill riva bort hälften av landen å så vill vi ta bort hallonbuskarna och så. Iaf så går jag fårn framsidan till baksidan med skottkärran för jag ska tippa av rötterna som blev när vi rev upp landet på framsidan vid garaget, då märker jag att jag har något innanför brallan, som surrar!! Jisses tänkte jag, jag har fan inte budit in någon :D Sen kikade jag ned och där var det minnsan en Humla! Då kom paniken lite smått så jag börja sparka av mig skorna å byxorna och så gjorde jag en massa konstiga läten av mig, sen brände de till som fasiken på låret, så tack för den din humla fan !
Jäääklar vad dte brände å sved, visste inte vart jag skulle ta vägen där ett tag, Micke den jäkeln skrattar å skrattar så jag tror han ska kikna vilken sekund som helst.. Inte nog med det så sparkade jag ju av mig byxorna och insåg rätt snart att jag stod på altanen i bara trosor, å grannen står å kollar :P hahahaha, hoppas han såg alting så han inte tror att jag tycker om att stå ute på altanen i bara trosor (och linne då såklart) haha..  Så kan det gå, såhär i efterhand så tycker jag oxå att dte var roligt, men inte just för tillfället, då gjorde de bara så jäkla ont! Tur säger jag att det var en humla å inte en geting.. För dom är jag allergisk mot så då vet man inte hur de hade kunna slutat..

Iaf så klippte jag gräsmattan igår för första gången i mitt liv, men sånt lär man ju göra nu när man bor i hus :)
Det var faktiskt roligt! Jag e dock allergisk mot nyklippta gräsmattor och vågade inte ta en allergitablett innan eftersom jag ammar och var då orolig över att det ska gå över till Aurora.. Men jag provade iaf och klarade halva gräsmattan sen börja jag få svårt å andas så då tog micke över och så gick jag in tills han va färdig, då kunde jag gå ut igen..
Nästa gång jag ska klippa den så ska jag ta allergi tablett 1 timme innan så går det säkert bra att klippa hela.


Jäklar vilken lång dagbok detta blev, men blir så när man inte skrivit på ett tag, hehe.


Men nu är det någon som är hungrig och skriker efter gröt i gåstolen så nu blir det frukost tajm!
Sedan ska hon sova sin lunch å jag ska riva mera land, sen när hon vaknar blir det mellanmål och sen ska vi åka in till stan och köpa golv och hälsa på mammsen på sjukhuset, som fick åka dit igår igen :( Blir tokig snart!!


På återseende !

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack! Jag har gjort det själv ;-)

2008-07-10 @ 14:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback