Kära Dagbok

Ja det var några dagar sedan man skrev något nu, har varken haft tid eller ork att uppdaterat!

Har iaf inte hänt så speciellt mycket sen sist. Helgne var iaf superskön.
Fredagen hade vi en myskväll hemma och på lördagen så grillade vi och spelade poker med
Emma, Peter & lilla Savannah, det var super trevligt! Vart helt beroende av hallonpajjen som dom hade med.
Bland den godaste paj som jag ätit, mums mums =)

Idag tog jag & micke en promenad här i skutskär på 2 timmar, riktigt skönt!
Aurora sa inte ett knyst i vagnen och vi kunde tom handla i lugn o ro, trots att vagnen stod stilla :)
Men nu sitter hon ordentligt i vagnen oxå så det var roligare att åka då när man ser vad som sker..
Hon var iaf supernöjd =) Jisses vad stor hon börjar bli nu, man ser det inte så lätt själv när man ser henne 24 timmar om dygnet, hehe. Andra komer hit och säger att hon växer vecka för vecka, jag säger "Gör hon, ser jag inte" hehe.


Imorrn blir ingen rolig dag, kan vi inte hoppa över den??
Trodde jag skulle slippa att gå på fler begravningar, men inte då.
Så imorrn eftermiddag blir det begravning, men dom brukar vara fina på sitt vis endå.
Men jobbiga är dom!


Här kommer det lite bilder på min underbara dotter, hon är så cool i Savannahs kepa,
Check It Out!!





Kommentarer
Postat av: Emma

Sikken cooling :D

2008-07-22 @ 16:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback