Shopping !

Idag blir det massor med shopping på stan :)
Aurora sover sin lunch nu och gör väl det i 1 timme till, hon brukar alltid sova 2 timmar.
Efter det ska hon få mat och sen bär det av mot stan där vi ska möta pappsen, mormor & morbror. Ev att mamma skulle med oxå, hon hade inte bestämt sig ännu om hon orkade.. Värmen tar ju ut sin rätt på henne och hon orkar inte så mycket eftersom hon nyss varit sjuk. I alla fall så blir det en fika först, sen ska jag å pappa gå omkring på stan och shoppa, Aurora behöver massor med nya sommarkläder och jag behöver lite nya underkäder samt 2-3 linnen.. Men e mycket roligare att shoppa åt henne än till mig själv, det e inte roligt längre, hihi!

Efter vi varit på stan så ska jag fylla upp polen med vatten så ska jag & Aurora bada i den på baksidan.. Så jag tänkte köpa en badanka på stan oxå så hon har något att leka med i badet, förutom alla sina miljoner bollar :D Sen när hon blir större så blir det en större pool, men de behövs inte nu, så barnpoolen räcker åt henne, å mig =)



Nu ska jag passa på att hoppa in i duschen å göra mig iordning medan hon ännu sover så att iaf jag e klar när hon vaknar så är det bara att packa väskan och åka efter hon ätit..


Trevlig helg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback