Tidningen

Idag ringde pappsen och sa att vi stod med i tidningen, för fastigheter. Där stod hela mickes å mitt namn samt vart vi köpt hus och vad det kostade, så vill någon veta priset kan dom kolla tidningen, höhö =)

Idag fick jag sovmorgon, för Micke klev upp kl 8 med Aurora. Grymt skönt!! Vaknade dessutom med världens huvhudvärk så de var mindre roligt, men den försvann när jag fick somna om =) Sen när jag vaknade nästa gång så nattade jag Aurora för lunch och så åkte jag in till bygg max och köpte lite virke, så nu blir det att dela på hallen å göra väggen =)


Annars så blir det en lugn fredag, å helg dessutom. Dom brukar vara lugna oxå så e inget nytt, hehe. Men skönt när det e lugnt å skönt. Mammsen skulle komma på et besök om hon orkade och imorrn skulle pappsen komma samt mormor & morbror, så det blir aif lite besökande vilket alltid e trevligt !

Snart blir det att börja träna oxå, jag & Emma ska börja träna på galaxen tänkte vi, skoj skoj =)


Nä nu ska snuttan sova lite middag, jag tänkte oxå passa på att ta en tupplur, e så jäkla trött idag, kan inte förstå varför!?



Tjing Tjong !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback