10 månader

Jaa idag är Aurora 10 månader :)
Tiden går verkligen fort, blir ju så när man har roligt.
Om 2 månader blir det 1 års kalas och jag läängtar verkligen, ska bli så roligt, ballonger överallt =)

Nu är vi precis hemkommen från öppna förskolan, inte varit dit på 2 veckor nu så det behövdes. Aurora gick omkring med gåvagnen hon, i en jäkla fart. Det dröjer inte länmge tror jag innan hon går själv, jag hoppas att hon gör det till julafton, vore skoj :) Springa å gömma sig för tomten, sött. På vägen hem så somnade hon i vagnen, tvärslock blev det. Hon blir såå trött av att leka med alla barn å alla leksaker så hon sover alltid gott när vi varit där, så eftersom hon somna i vagnen så sover hon i den ute på altanen, skönt att sova ute o få frisk luft, mår dom bara gott av. Jag hör in till vardagsrummet hur hon snarkar :D

Iaf så sov hon kanonbra inatt, verkligen super skönt. Jag la henne vid 21 tiden som alltid, sedan så vaknade hon första gången när kl var 05 !! Då fick hon välling och somna om och sov till kl var 07:20 vilket helt klart är en acceptabel tid att kliva upp på, hoppas bara att hon fortsätter att sova såhär nu, vore underbart, framförallt för henne för hon behöver sömnen, å även jag med.


Nu ska jag äta lunch och sedan åker jag nog in till mammsen idag å umgås lite.

Kommentarer
Postat av: Elisabet

tiden går såå fort :)

2008-11-17 @ 12:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback