Gårdagen

Gårdagen var var perfekt, hade verkligen roligt från början till slut!
Det var dock mycket tomt här hemma utan Aurora men hon hade det bara bra hos mamma, busade som sjutton med lillebror, hon älskar nämnligen att riva han i håret :D haha. Hon sov dessutom skitbra, mamma la henne vid 21 tiden och hon vaknade knappt 1 gång under natten, hon vaknade nog ur en dröm vid halv 2 tiden sedan så sov hon enda till kl 8!!! Whaaat, här hemma är det go morron kl 6, inte en sekund efter det. Men bra att det gick bra för mamma att ha henne och att Aurora fick sova så länge, det behöver hon. Så jag hoppas att det sitter i nu här hemma med så hon sover till kl 8, eller iaf till kl 7 och vaknar max 1 gång per natt, vore ju lovely isf.

Annars partade grabbarn på som sjutton igår kväll medan jag tog det lugnt, drack hela 2 cider! :) Å det var för smalens skull och det var skitgott, men sen räckte det. Kan inte slappna av på samma sätt med drickandet nu när Aurora finns, även om hon var hos mamma så ville jag vara på alerten.


Nu ska jag sova, natti.


Kommentarer
Postat av: Elisabet

skönt hon sov bara hos mormor

2008-11-17 @ 11:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback