Hos Mamma

Inatt ska jag & Aurora sova över hos mamma. Vi har tidigare varit på klädparty hemma hos tezzan och det började 18:30, åkte därifrån vid 20 tiden och det är lixom ingen idè att åka hem till skutskär vid den tiden med Aurora i bilen, för då är det någon som somnar som en stock, vilket resulterar i en vaken natt, även om jag väcker henne direkt vi kommit hem så har det blivit så, för rutinen blir avbryten å då skiter det sig alltihop, så då vart det att sova hos mamma.
Det här med rutinerna är lite kluriga ibland, men bra att ha sådana med. 

Nu så är mamma snäll och skulle ta henne inatt då lilla damen vaknar till, så jag ska få sova en HEL NATT. Det var hmmm säkert en 8 månader sen jag sov en hel natt utan att vakna flera ggr, ska bli skönt!



Nä nu ska jag snart lägga mig, har mye sömn att ta igen :)

Kommentarer
Postat av: Elisabet

skönt o sova hos mamma ibland :)

2008-11-10 @ 09:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback