Leklandet

Där var jag med Aurora idag och lekte en massa, hon hade verkligen roligt och älskar allt som har med bollar att göra. Så mysigt att leka & fika, åkte dit med Emma & Savannah :) Lilla damen lekte så hon tvärslocknade i bilen påväg hem och sov en bra stund, hehe.

Efter att jag kom hem så kom mammsen & lillebror hit med max mat så det åt vi allihopa, mycket gott! Å är mätt ännu, hehe. -sen hjälpte lillebror micke att bygga i källaren, han tycker ju att det e såå roligt och vart nästan sur när mamma sa vid 19 tiden att det var dax att åka hem, hehe. Jag å mamma busade med Aurora.

Jääklar vilken fart hon har här hemma med gåbilen, hon springer ju för tusan med den, helt vild! Förvånad över att hon inte har snubblat på sina egna fötter ännu för dom ser inte ut att följa med i hennes tempo alla gånger, haha :) Har börjat med att hålla henne i en hand när vi går istället för i två, i början vågade hon inte men nu gör hon det för fullt, så nästa steg blir att hon ska släppa min hand helt o gå själv, spännande.

Imorgon får vi hembesök av bvc, ska bli intressant!

Nu ska jag kika på en julfilm och sedan sova.


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Ja barnen brukar älska de där ställena - o de borde ju gå runt för dom som driver de..

Hembesök av bvc igen?? hmm vi hade bara ett vi - o de var när de var typ "inskrivning" o onödigt vetande he he

2008-11-19 @ 08:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback