Ovanliga pojknamn

Varför ska det vara så svårt att komma på fina ovanliga pojknamn??
Det kryllar ju av fina tjejnamn som dessutom är ovanliga, där kan man ju välja & vraka!

Så kära läsare:
Kan ni inte hjälpa mig att komma med lite ovanliga pojknamn som inte resten av sveriges befolkning heter??





Och nej nej jag är inte Gravid, men jag hade denna fundering då jag var gravid innan vi fick bekräftat att det var en tjej. Någon gång i framtiden kanske man får en pojke och då kan jag ju kika tillbaka till detta inlägg. Fiffigt va? :D





Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej jag kanske har lite olika pojknamn som jag gav till min syster som förslag. Du kan titta på dem och se vad du tycker för vi alla tycker så olika.

Adrian,

Amadeus,

Anakin,

Avent,

Bastian,

Benji,

Caspian,

Desmon,

Devin,

Dedrik,

Emmet,

Emrik,

Flavio,

Gabriel,

Joar,

Lennon,

Leon,

Levi,

Lionel,

Lorenz,

Love,

Matheo,

Malte,

Melvin,

Midas,

Milton,

Neo,

Nilo,

Philip,

Sander,

Sami,

Seth,

Teus,

Theo,

Theodore,

Tian, (inte mer än 10-11 per som heter i sverige)

Timothie,

Tristan,

Zack,

Zakarias,



Hoppas något tilltalar dig iaf



MVH Rebecka



2011-04-16 @ 13:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback