Stolt !!

Aurora gick helt själv idag, jag är så stolt över min lilla Princessa!!
Visserligen så var det "bara" 3 steg, men det var iaf 3 steg alldeles själv.
Jag vet att hon kan gå själv om hon vill, men hon är en liten fegis och vågar inte riktigt släppa taget, kanske hon kommer att våga det nu, hoppas hoppas!

Jag & Micke var i Auroras rum och vi lekte lite innan vi skulle göra iordning för pyjamas å välling. Hon står vid sin dörr och ser ut att fundera över något, så vi sitter bara och kollar vad hon tänkte hitta på. Till slut så släpper hon dörren och tar sina 3 steg ut till hallen till skänken som hon tar tag i för att sedan dra ut lådorna, underbart!!

Så nu är vi mycket stolta här hemma! =)


så nu kan jag sova gott, Gonatt på er!


Kommentarer
Postat av: Emma

Va duktig hon är :)

Skulle velat gå men hon har feber idag med så de blir inge. Brorsan fyller han med men vi struntar og i att åka dit med. Får se hur hon mår under dagen...

2008-11-30 @ 11:00:23
Postat av: Elin

Haha nej jag tycker verkligen inte om min svärmor xD

2008-11-30 @ 11:49:54
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Klas

Duktig du är Aurora :)

2008-11-30 @ 18:42:47
Postat av: Elin

Nej hon vet inte om att jag inte gillar henne.. Jag har aldrig gillat henne riktigt, men när jag hamnade på sjukhuset förra året och var nära på att dö så sa hon att Alex inte skulle vara med mig på sjukhuset för jag behövde ingen barnvakt när jag låg där och då sjönk hon riktigt djupt i mina ögon. Sen när hon fick reda på att jag och Alex ska ha barn så det första jag får är ett slag i bakhuvudet och då sjönk hon ännu mer! Och hon lägger sig i precis allt och tror hon är störst, bäst och vackrats och jag tål ná bara inte.. Sen så för några veckor sen så frågade hon om vi hade tänkt på nå namn till bebis och när jag berättade vilka namn vi hade i tankarna så gapskrattade hon och sa att de namnen inte va riktiga namn och att dom va skitfula.. Så nej jag tycker inte om min såkallade svärmor.

Nej det blev ingen kombi men det blev en saab med riktigt stor bagagelucka så en barnvagn får plats :) Ja det är ju tur att dom är små och så fort våran bebis blir så pass stor att h*n inte behöver liggvagn så gör vi oss nog av med denna också :)

2008-12-01 @ 14:18:02
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback