50 tum

I veckan så får vi hem vår nya tv, det blir en samsung 50 tum i svart :) Det kommer även ett nytt surround system då oxå så man får bra ljud på det här bygget, sen ska det kikas på film film film!
Nya laptopen är jag oxå nöjd med, gillar kameran som är inbyggd, blir så mycket smidigare att knäppa ego kort, höhö.

Annars så har det varit en skön lördag, tog en promenad så Aurora fick sova lite middag i vagnen. Under tiden som hon sov så passade vi på att kratta löv i trädgården, aj mina axlar! haha, märks att man inte är van att använda vissa muskler, men nu så är gräsmattan relativt fin från löv, får ju inte bort allt, det e omöjligt. Så tacksamt oxå att medan vi står där å krattar för fullt så blåser det dit mera löv, så får ta en omgång till i veckan. Jag tycker att det e roligt att pyssla lite smått i trädgården, så länge jag slipper att rensa ogräs och plocka bort land, för det gjorde vi i somras å det var ingen höjdare kan jag säga, men sånt som tillhör så man kommer inte ifrån. Nästa sommar ska vi ta bort ännu mera land å verkligen göra fint i trädgården med stenar osv. Åh jag vill redan ha sommar, fast just nu längtar jag mest efter julen. Ska bli så mysigt att fira jul med Aurora samt så kommer alla hit, sen 3 veckor efter jul så är det kalas. Jag vill julpynta nu nu nu !!!

Nä nu ska jag spela lite poker med baby, gick 1500 kr + igår =)


Ha en skön lördagskväll gott folk



Kommentarer
Postat av: Johanna

Lagt upp nya bilder nu.. Dem som jag ej kunnat lagt upp tidigare från 17 sep och till idag

2008-10-18 @ 22:45:15
Postat av: Elisabet

skönt med promenix =) har fixat o donat här hemma idag.. o så har klas fått en jacka från pop =) sen så har ja satt i åkpåsen i vagnen.. men bara den undre delen..

2008-10-19 @ 11:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback