Bilbana

Här kommer det lite bilder på bilbanan som är låångt ifrån klar, den ska bli dubbelt så stor, playwooden ska bli grön (de ska föreställa gräsmatta) sen ska det dit träd, berg, kullar och gubbar m.m. Ska det va ordentligt så ska det! :)
Men här bjuder jag på lite smakprover så länge, det e sjukt kul att köra, speciellt i mörker då man ser lyserna samt bromsljusen på bilen.. Jag ska få en alldeles egen bil, å den är rosa med neonljus under =)





PS: Bilderna vart inte i den orndingne som jag ville

Kommentarer
Postat av: Elisabet

skoj!!!

2008-10-13 @ 14:15:14
Postat av: charlotte

han är inte så jätte hård i magen, men lite. men jag ger mest för det är från 4 månader och att han ska få testa nå nytt liksom!

2008-10-13 @ 21:14:49
URL: http://charlotteholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback