Dålig uppdatering

Nu har jag varit dålig på att uppdatera. Kan iofs bero på att jag inte har suttit så mye vid datorn.
Måste passa på att vara ute medan solen skiner om dagarna, för snart är det massa minus grader, snö och kallt ute!
Brrrrrr säger jag för det!

Helgen har iaf varit lugn, som alltid. Tycker om när det e lugnt å skönt omkring mig :)
I lördags så var jag iaf ute på shopping med familjen, nu var det Auroras tur att få lite nytt, en overall behövdes ju inhandla till den kalla vintern som kommer inom kort, det är tom mindre än 3 månader kvar till julafton! Som vanligt när det ska handlas så får jag beslutångest, hittade 2 overaller å kunde inte bestämma mig vilken av dom jag skulle köpa. Den ena är brun med ett bamsemaja märke (tror hon heter så), rosa fleecetyg invändigt och så följde det med 2 vantar som lixom satt fast i overallen och så söta fottofflor typ, dom kunde man iaf ta av. Den andra var typ ljuslila med nå mörka lila hjärtan på och på rumpan så är det ett stort hjärta över hela typ. Kunde iaf inte bestämma mig så jag kom hem med båda två =) Bra de, har man att variera på oxå, den ena är i strl 74 och den andra i strl 80. Så växer hon ur den ena så finns det en större, kanon. Sen fick det även följa med några bodyn, byxor & strumpbyxor med hem till garderoben.
Nu är den packad & klar höll jag på att säga, menade mer att den var full å inga mera kläder behövs på ett tag.


Jag e så stolt över mig själv, har inte ätit nå godis eller druckit läsk på över 1 vecka, har väl aldrig hänt förut! Men jag e faktiskt inge sugen på det heller, är mer sugen på big mac fårn donken, ååååh vad jag vil ha en sån nu!
Men nix, det blir spaghetti & köttfärssås här hemma idag, mums mums!

Kommentarer
Postat av: Elisabet + barnen :)

ja du de där med besluts ångest känner ja igen :) men de hör till när man handlar till barn he he o sig själv ibland med - råka ut för de idag ja he he . men pengar är till för o spenderas :) de kommer ju nya sen igen..

2008-09-29 @ 16:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback