Nya kläder

Igår åkte vi till valbo så jag fick köpa en nya kläder, inhandlade typ en helt ny garderob :) Men det behövdes verkligen då alla mina kläder är något förstora. Men jag vart lite chockad att jag hittade allt som jag behövde, på 1,5 timme dessutom. När jag sa att jag va rklar så trodde Micke knappt på det, kan inte vara möjligt sa han, har ju varit här 1,5 timme bara, ni kärringar tar längre tid än så på er, det ska provas 25 minuter å bla bla, haha gogubben min :) Jag var iaf klar å nöjd med mina inköp så vi åkte hemåt igen =)

Påvägen hem så somnade Aurora i bilen, så vi åkte runt lite här i skutskär så hon skulle få sova sin timme.
Åkte till båthamnen här på rotskär, jag tycker det är en mycket fin utsikt, kan sitta i timmar och bara glo och filosofera :) Men när vi skulle åka därifrån så börja bilen låta lite som en traktor å sen lät det ett tyst poff å sen stängdes bilen av å ville inte starta mera :/ Så Göran & Rob kom å bogserade oss hem och här står bilen ännu. Grabbarna tror att det antagligen så är det kamremmen, topplockspackningen eller vattenpumpen. Den ska iaf lämnas in till en snubbe som ska kika upp vad felet e.

Mig gör det inte särskilt mycket då jag iaf har nyttiga veckan och tänkte gå dit jag ska (förutom om jag vill in till stan då), då blir det lite jobbigt utan bil, men jag behöver inte in dit varje dag heller och så löser det sig alltid på ett eller annat vis. Mina föräldrar e aldrig omöjlig på att hämta, å anars så finns det faktiskt buss.
Igår vid 10 tiden tog jag en morgonpromenad på 1,5 timme innan frukosten, gick nämnligen till hemköp å handla frukost. Sen sov Aurora sin lunch i vagnen så då gick jag lite så hon skulle få sova, ställer man tex vagnen ute på¨gården hemma s¨å vaknar hon den busen :D Hur man nu kan göra det när man sover som en stock? Men barn känner på sig precis allt! =) Sen vart det även en promenad till centrum för att handla mitt favoritbröd på ica, sen gick vi omkring lite i centrum å spanade innan vi traskade hemåt igen å gjorde pannbiffar, sjuukt goda pannbiffar!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

pannbiffar är goda =) hemmagjorda iaf =)

2008-09-23 @ 11:12:46
Postat av: johanna

Hmm.

Problem med bilen redan?

Blir det mycket mer krångel så kan ni ju häva köpet eller så.

För man köper ju ingen bil med problem.inte iaf när man har barn.

2008-09-23 @ 11:15:04
Postat av: Elisabet

Roligt med nya kläder =) ja de tror ju att alla tjejer springer timmar för o hitta kläder . . visst ibland kan man ju inte hitta något. Men verkar som du hade en kanon dag o hitta allt direkt =)

2008-09-23 @ 11:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback