Sjukhus

Igår var jag med familjen till sjukhuset för att hälsa på mormor, hon har nu legat inne nästan 1 vecka och varit på bättringsvägen hela tiden, men igår var hon mycket sämre, fick inte i sig varken mat eller dryck : (  Det gick iaf superbra med Aurora på sjukhuset, hon var så snäll å lugn. Hon charmade ju alla som vanligt, vilket säkert var nödvändigt på ett sjukhus, liva upp stämningen lite =)

När jag åkte hem från sjukhuset så ringde jag en kompis på vägen, då berättade hon att hon precis hade krockat och var själv påväg till sjukhuset :/ Hua, hoppas att allting gick bra, måste ringa och kolla läget sen, om hon kommit hem vill säga. Tur iaf att hennes 2 åriga son inte var med.

Vi letar bil för fullt oxå, men finns ju inga, så typiskt. Finns dom så är dom på andra sidan jordklotet typ. Men visst kan vi åka en bit för att hämta en bil, det äre ju värt alla gånger när man ska upp lite mera i prisklass, men inte direkt till andra sidan jordklotet, hehe. Vi får se, vi kikar och letar men har absolut ingen panik. Har ju forden att rulla i så länge. Väntar tills den "rätta" bilen kommer ut, haha.

Nästa vecka händer det lite grejjer, vi har nu börjat tagit tag i badrummet, så nu ska det renoveras, YES! Så nästa vecka ska det komma 3 olika firmor hit och kika på badrummet och göra en offert, sedan får vi se vilken firma vi tycker verkar bäst att anlita. Hoppas på att dom har tid att börja med badrummet ganska snart, så man får det överstökat och snyggt!


Får se vad som händer idag då, jag vill åka till valbo och shoppa lite, får se vad sambon tycker om det :D Vill iaf till ikea och köpa typ nå skåp eller vad man ska kalla det, hade tänkt att ha den i relaxrummet med lite handdukar och lite sånt. Skåp är egentligen fel ord, men kommer inte på just nu vad dom heter, men den är hög och består mestadels av glas, äh, ni får se en bild på den sen helt enkelt, jag e verkligen kass på att förklara.


Nä nu ska jag springa ned i källaren och testa mina kunskaper i biljard, dom har en gång i tiden varit relativt goda, men då det var ett bra tag sedan man spelade så anar jag att dom mestadels försvunnit :/ Tur att man har ett biljardbord nu så man kan öva upp dom igen, för jag tycker att biljard e riktigt roligt!

Hej Svejs!



Kommentarer
Postat av: Elisabet

Sååå lik dej lilltjejen är

2008-09-06 @ 17:59:50
Postat av: Anonym

Ja hon börjar bli det nu :)

2008-09-07 @ 00:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback