Motion

Kan man säga att jag fått idag, fick tom en extra cykelsväng.
Som ordspråket lyder: "Det man inte har i huvudet får man ha i benen" och det är fanimej sant!

Dagen började med att jag cyklade till dagis kl 9 och lämnade Aurora, sen cyklade jag hem och la mig på soffan och kollade på det sista avsnittet av varuhuset på säsong 3, fan att det alltid ska sluta så otroligt spännande och så dröjer det lääänge tills nästa säsong kommer, vill ju se mera nu!! Sen så ringde Emelie strax efter kl 10 och sa att hon var på hemväg för jag skulle dit å hälsa på idag, så jag cyklade till rotskär och var hos henne strax före 11 tiden. Vi fikade och pratade och tiden bara rusade förbi, jag vet inte alls vart tiden tog vägen?? Typ strax före kl 2 så frågar Emelie om hur länge Aurora är på dagis, ja till kl 2 säger jag utan att veta att klockan var så mycket. Det är snart det sa hon.. Då fick jag nästan lite panik, jag trodde att klockan var runt 12! Kändes som jag bara var där i 1 timme och inte flera hehe. Jag tänkte då att jag kan ju hämta Aurora på hemvägen, bara det att jag la ut hjälmen från cykelkorgen i garaget innan jag cyklade då jag inte trodde att jag skulle stanna så länge, annars är alltid hjälmen i cykelkorgen.. Så jag fick först cykla fårn rotskär och hem, hämta hjälmen i garaget för att sedan cykla tillbaka halva vägen och hämtade damen. Jag tror att jag var till dagis till ganska precis kl 2, hehe. Cyklade så hade så sjukt mycke mjölksyra i benen :D Inte van att röra på mig så fort hahaha! Det var iaf mycket trevligt hemma hos Emelie med gott fikabröd :)

Idag gjorde vi egna köttbullar till middag och så tog vi makaroner till, det blev mycket gott! Aurora var jätte duktig på att äta, hon vräkte i sig makaroner och sallad (som vanligt), när det var slut så fanns det bara köttbullarna kvar. Hon var iaf duktig och smaka på dom, men om dom var goda tror jag inte för hon åt bara 1.


Nu ska jag lägga mig i sängen och börja kolla på serien andra avenyn, den verkar bra och har datorn full med avsnitt som legat och skräpat hur länge som helst, så nu ska jag börja att kolla på den oxå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-08-17 @ 21:25:20
Postat av: Elisabet

Ja lite motion är skönt efteråt =) låter som du haft en bra dag kram

2009-08-17 @ 21:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback