Storstädning

Här hemma har det pågått storstädning från min sida i 2 dagar.
Igår tog jag övervåningen och idag källarvåningen, endå så är jag inte helt klar!
Blir man någonsin klar? haha

Fast nu har jag bara fönstren, skura dusch & toa samt städa bakom kyl&frys samt bakom spisen kvar, de går framåt!
Jag städar och Micke renoverar, sen försöker vi att jobba däremellan oxå.
Nästa vecka börjar jag min introduktion på den nya avdelningen och det känns lite pirrigt måste jag säga, samtidigt som det naturligtvis känns mycket bra!


Kvällen har varit lugn, åt nyss varma mackor och det e såå gott, sen så kollar vi på massor av avsnitt av varuhuset säsong 3 och vi har redan sett hälften, så är nu bara 8 avsnitt kvar :( Buuuhuuu, vill se mera mera mera!


Uppdaterar mera i morgon. Natti =)

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Ja de e bra o stå i då blir det fint ;) de kommer gå kanonbra på den nya avdelningen ska du se:) jag tror på dej!! hehe..

Ja har man börja maratontitta på en serie så är den snart slut.. ha en bra dag kram

2009-08-13 @ 07:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback