Brrrrrrrr !

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr vad det är kallt ute!
Nog för att jag vill att snön ska ligga kvar, men den behövs då fan inge -13 för det. Räcker gott och väl med några enstaka minus grader. Nu svär jag oxå men tur att det är min blogg då och valfritt att läsa :D

Just nu sitter jag hos mamma och börjar jobba om 1 timme. Nyss varit på dollar och köpt mössa till både mig å mannen, jag tog en rosa som varje år typ =) Köpte dock en svart oxå ifall denna inte värmer.

Annars så blir det en lugn helg då man jobbar hela helgen. Men har bra tider denna helg. 7 - 15:30 både lördag & söndag. På söndag ska vi till furuvik oxå :) Hoppas bara att dte inte är såhär kallt, för jag har inte hunnit köpa täckbyxor ännu. Tänkte göra det nästa vecka hehe.

 

Nä nu ska jag vara lite social med mammsen, kanske inte så trevligt att komma hit och så sätter jag mig vid datorn :D Tänkte bara passa på att uppdatera lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback