Dagis Foto

Fick Dagis fotot på Aurora nu i veckan.
Blev alldeles tår ögd, sånt fint kort. Hon blev kanon på bilden, glad & ler och fina kläder!
Kommer att knäppa kort på kortet och lägga in här på bloggen under veckan!

Våran fina princessa!


Idag är en ledig dag, har varit kanon skönt. Är ledig i morgon oxå sen så är det jobb hela helgen. På måndag har jag tagit ut komp så jag blir hel ledig, tisdag är ledig dag. Vill iaf ha 2 dagar ledig innan jul då man jobbar 23e, 24e på självaste julafton samt juldagen. På juldagen så jobbar jag 7-21 non stop.
Det blir ca 14 timmar i sträck men det ska nog gå bra det oxå, är stor helgs betalning så man får tänka på det. Det är även stor helgs betalning på julafton.
Sen jobbar jag även nyårsdagen och hela helgen efter med stor helgs betalning, så pengar blir det!
Faktiskt glad att alla dom dagarna låg på mitt schema.
Lika bra att jobba på, min tjänst går ut den 28 februari men jag hoppas såklart på förlänging!
Vill absolut inte gå tillbaka till arbetslöshet, jag hatar det!
Rent ekonomisk så suger det oxå, att leva på A-kassa är som att leva på typ ingenting, man får leva på vatten & bröd, kanske inte direkt så illa men jämför man med nu så känns de väl så.

I helgen ska de som sagt jobbas, men det ska även bli lite nöjen :D
På söndag ska vi till furuvik med våra kära grannar, ja med grannar så menar jag såklart familjen soumela/lundin det är ju bara en gata som typ skiljer oss åt :D
Hoppas verkligen att snön får ligga kvar så blir det extra mysigt!



Jag rotade lite i min låda i hallen där jag har alla viktiga papper. Där hittade jag på min förlossnings journal med Aurora så den läste jag, säkert för 42597346578654 gången. Men det är endå lika spännande att läsa den varje gång då man har lite minnesluckor med vad som hände vilken tid.
I övrigt så kommer jag ihåg allting men klockslagen som faller bort, hade ingen aning om tid alls vid de laget.
Om jag ska vara helt ärlig så saknar jag faktiskt att vara gravid, det var en helt underbar och spännande tid och är väldigt tacksam att vi fick vara med om en sådan resa att få ett barn till världen.
Helt otrolig resa som vi hoppas få vara med om igen, i framtiden!


Natti på er people!


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Suomela heter jag :) he he om de tar oss du menade.



Klas kort blev med kanon fina :)

2009-12-17 @ 12:47:01
Postat av: Madelene

Att jag aldrig lär mig hur de stavas! hehe

2009-12-17 @ 20:06:48
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback