Hinner!

Igår lovade jag ju er en uppdatering idag och jag hinner fortfarande,
det är 22 minuter kvar av detta dygn i skrivande stund :D


Jag har inte hunnit/orkat uppdatera så mycket för att jag jobbat en del nu.
Har jobbat måndag, tisdag, onsdag & torsdag, ledig fredag. Jobba lördag, söndag, extra måndag & idag (tisdag).
Sen så jobbar jag även onsdag å torsdag, men på torsdag kväll är det jul fest!
Jul fest ser jag fram emot, men får nästan ångest för kläder!
Ingen aning om vad jag ska ha och har typ ingenting att ha, men så säger man ju alltid endå så hittar man nog något till slut, så jag går nog inte dit naken :D haha.

Annars är allt lugnt, är äntligen frisk! Eller ja så frisk det går att bli, skallen är ju som den är, eller hur? :D
Är iaf riktigt skönt och vara av med skiten.



Idag efter jobbet så åkte jag till Tezzan där vi färgade håret, färgade utväxten ljus och tog i hela håret då det var lite guld fläckar kvar sen förra gången, nu är dte borta :) Sedan så färgade jag underhåret med, jag hade från början tänkt att ha svart för det e snyggt. Men eftersom att det snart blir julfest och jul, å julen är röd. Så blev det rött rött rött intensiv röd i underhåret, det blev kanon snyggt om ni frågar mig :)
Ska nog göra 2 flätor i morgon så ljus & röda färgen blandas, i love it =)

Nu ska jag krypa ned i sängen och bli omhållen av min man, vi har kollat på nå akriv x avsnitt med nå spöke så nu jäklar får han hålla om mig hårt hela natten så jag kan sova :)

Natti


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Håret blev ju kanon fint ju ;)



Tack för sällskapet



KRAM

2009-12-09 @ 11:26:56
Postat av: Sabina

Du var jättefin i håret! :)

2009-12-09 @ 13:45:51
URL: http://sabinaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback