Lucia

Shit vad längesen det var sen man uppdaterade bloggen!
Har så mycket att göra och jobbar en del så hinner inte riktigt med hehe.
Å fort går tiden oxå, redan lucia och snart jul och den efterlängtade julafton, av barnen :D
Okej då, jag längtar oxå, erkänner väl då. Kommer alltid att vara som ett litet såhär dagarna innan jul, kommer nog aldrig att växa bort haha =)

Att jag inte bloggat under helgen är för att jag har spenderat hela helgen med familjen. Jag har varit ledig både fredag, lördag & söndag och uteslöt då datorn helt. Vilket uppskattades av min man :)
Men nu är jag tillbaka!

Julpyntat har man med gjort, såååå underbart! Jag älskar att se tomtar, juldukar, julgardiner, julstakar m.m Älskar det verkligen, det enda som fattas är SNÖ! Vart tusan är den?? Man kan ju få lite jul stäming iaf.


Nu blir det paradise hotell!


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Ja ibland blir de så. Kan vara skönt och bara vara ibland med :) snön kommer :) kram kram

2009-12-13 @ 22:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback