Snö !!

Jag ser det snöar, jag ser det snöar det var ju roligt, Hurra!

Äntligen så kommer det snö, hoppas den får ligga kvar till på onsdag då man är ledig, för då ska det åkas pulka hela dagen med Aurora, gud vad hon har längtat efter det här!
Om jag ska överleva en vinter så måste jag verkligen köpa mig ett par täckbyxor och vinterskor.
Jag är ju såååå fryssen!


I morgon kommer jag inte att träffa min snutta på hela dagen :(
Jag ska iväg mycket tidigt på morgonen och ordna en sak, bara dom närmsta vet. Jag ska inte göra något så det behöver ni inte oroa er för, men någon annan i min närhet ska. Jag kommer att tala om vad lite senare, men inte just nu. Bara att gilla läget. Jag är iaf sjukt nervös och har såå ont i magen men det ska nog gå bra, hoppas vi! Får se om det blir någon sömn inatt eller inte...


Ska iaf gå och lägga mig nu för jag är sjukt trött och har världens skallebank.
Tog alvedon direkt jag kom hem från jobbet men den hjälpte bara till hälften känns de som.


Natti



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tusen tack för skjussen hem igår igen :)



Men som ja sa allt kommer gå bra tjejen kraaaam

2009-12-15 @ 07:34:36
Postat av: Sabina

Ja, hon har blivit lite borta :P Så hon ringer jämt konstiga tider.

2009-12-15 @ 12:14:21
URL: http://sabinaal.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ska hälsa han.. =)

Nu är de min tur att klara av de här..

2009-12-15 @ 18:11:08
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för dom snälla orden, men klart att man finns där för sina vänner:)



Ja skojakt skojakt!!! hehe behöver verkligen ja med

har fått tips om skor i valbo dock ganska dyra men ska vara värda priset



KRAM

2009-12-16 @ 07:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback