Tidig Julklapp

Micke får sina skattepengar i morgon så det kommer som en liten julklapp såhär i december månad!
Dessutom är det ju alltid bra med extra pengar inför jul, sen så fyller ju Aurora år 3 veckor efter julafton.
Vi ska faktiskt köpa oss två julklappar, det blir en ny soffa och en torktumlare.
Sen så ska vi ta en varsin peng och köpa oss precis det vi vill ha och jag fixar mitt nästa vecka, vad dte blir, det får ni se då :) Jag tänker inte avslöja hur mycket han får tillbaka på skatten men det är mycket.

 

Nu ska jag sova!


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Jo vi gjorde det på en gång. För nu ställer han sig ju upp och står i bland med så vi var tvungen. Ja herrejösses ja.. på en och samma vecka lärde han sig att sätta sig upp själv från liggande samt stå på knä och hålla balansen -.. mycket nu hehe! :)



Krams

2009-12-03 @ 00:44:41
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Cattiz

Madde,ska du skaffa tuttarna nu :) /Catrine..

2009-12-03 @ 08:18:03
Postat av: Madelene

Cattiz ~ Haha nä jag ska inte skaffa några tuttar :) Jag ska skaffa något annat ;) Kramen

2009-12-03 @ 11:07:14
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Underbart med extra pengar innan jul.. =)

2009-12-03 @ 17:44:25
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Stort flin. . . Ha ha finns ju såå mycket annat att köpa eller greja med. . . :) att alla är så tuttfixerad :) he he. . . Vart har människan i helhet tagit vägen?



Hoppas de blir bra de du ska göra :) . . . För du har ju Skvallra :)

2009-12-03 @ 18:18:08
Postat av: Cattiz

Men Elisabet,hon ska ju shoppa tuttar för det har hon också skvallrat :)

2009-12-04 @ 21:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback