Typiskt

Är det inte typiskt?
Man tar vaccin för att slippa få influensan så åker man på en annan..
Jag tror jag blir tokig snart! Var till läkaren i morse igen då jag aldrig blir frisk, är lixom inne på 3eveckan!
Men jag ville mest att han skulle lyssna på lungorna då det gör så jäkla ont när jag hostar så jag var lite rädd för lunginflammation, men lungorna lät som tur var bra, lät astma bara sa han men det visste jag ju redan om och behandlas ju för det. Men jag hade en rejäl förkylning så han ville väl klassa det som säsongsinfluensan.
Enda jag vägra ta vaccin mot, klart får de då. Tur man tog vaccin mot svin sjukan då, annars har jag väl fått den oxå.. Han ville dessutom sjukskriva mig men det tyckte inte jag, han rynka lite på näsan då.
Det kanske inte är så många som nekar till en sjukskrivning, den uppfattningen fick iaf jag.
Men jag är inte sådan som person som helst vill vara hemma, jag vill jobba och göra rätt för mig. Jag var hemma 3 dagar förra veckan då jag mådde som sämst och ingen röst hade, men man klättrar ju på väggarna. Värsta jag vet är att vara hemma från jobbet men ibland har man inget val. Men jag har nu tagit astma medicin, alvedon och renässans så ska snart åka o jobba 12-20!
Får inte ta näsdroppar då jag redan tagit dom i 10 dagar så nu får det bli saltlösning som hittills inte hjälpt :(



Haha en till sak. Jag har glömt att betala en räkning i hela mitt liv, tills nu :D
Jag hade visst glömt att betala besiktnings räkningen å jag skulle ju besikta bilen den 23 december. Nu är ju den tiden borta :D Så jag fick ringa dom nyss och den enda tid dom hade kvar i december var i morogn kl 10, så tur att jag var ledig och kunde ta den!
Hoppas hoppas den går igenom, men skulle tro att man får nedslag på något, som vanligt :D
Men håll tummarna gott folk!
Jag vill ha en ny bil, en kombi =)


Nä dax att åka till jobbet, ha de bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tusen tack för att ja fick åka med dej hem igår samt göra byn :D hehe..



Hoppas de går bra o jobba i helgen fast du är krasslig..



Jag jobbar imon 8-17 sen ledig söndag.. sen börjar man om på måndag igen..



KRAMAR

2009-12-04 @ 18:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback