1 vecka

Jaaaaa om 1 vecka blir Aurora 1 år!!


Själv kan jag knappt förstå att det snart var 1 år sedan som våran princessa kom till världen.
Men det har utan tvekan varit det bästa året någonsin, samt dom 9 månaderna innan såklart!
Det var heelt underbart & spännande att få vara gravid och genomgå en förlossning, det var verkligen grymt att föda barn och jag ser faktiskt fram emot nästa gång, blev inte skräckslagen alls.. hehe.
Klart det gjorde ont som fan och man redan har glömt det, tur e väl det annars skulle man nog inte våga skaffa en till underbar bebis i framtiden. Men all smärta försvann så fort hon kom upp på bröstet och det är jag ännu fascinerad av och det kändes så bra efteråt "jag klarade det"! hehe :) Jag var dessutom hur pigg som helst efter förlossningen å frågade när jag fick åka hem, hehe. Dom skratta lite å sa "lilla gumman, man måste iaf stanna 1 natt".
Då blev jag lite besviken för jag längtade verkligen hem, men de var endå skönt att få vila ut efteråt och jag åkte ju hem dagen efter oxå :)


Nu vill jag ha 17 januari!!


God natt!

Kommentarer
Postat av: johanna

Wee.

Snart är lillan 1 år.

2009-01-11 @ 10:05:55
Postat av: Elisabet

Ja nu är det snart dax för nalle puh kalas =)

2009-01-11 @ 12:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback