Badrums renovering

Ja vi är i full gång med att renovera badrummet och det ser vidirigt ut där inne, haha!
Tur att det blir superfint när det e klart, men tills dess så vill man inte gå in där :D
Vilken duktig blivande man jag har som renoverar badrummet på egen hand, å han har aldrig hållit på med sådant förut men vet endå vad man ska göra. Allt på huset har vi renoverat själva :) Roligare så när man får göra själv för då får man det ju precis som man vill ha de.

Jag tänkte att jag skulle bjuda på några "fina" bilder från badrummet, kolla på egen risk haha



De enda som e kvar att riva är våtrumsmattan samt klinkret under den vid toastolen å handfatet.
Vi har inte rivit det ännu då vi utnyttjar toaletten ännu, men snart åker även det bort!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Ni får stå ut ett tag sedan blir det nog super fint =)

2009-01-22 @ 21:20:22
Postat av: Marie

Så farligt var det väl ändå inte... =)

Men ni behåller väl toalettstolen?? Det tycker jag iaf att ni ska göra =))

2009-01-22 @ 21:33:51
Postat av: Madelene

Marie ~ Haha, det är kaos där inne å ja kräks på att se de, iofs så kräktes jag mera innan då allt va snorgrönt och nej vi behåller INTE toalettstolen, haha. Jag vill ha en vit toastol och inte en snorgrön från 1958 talet. DEssutom blir det vitt handfat med nå fint trä skåp eller så till. Längtar tills det e färdigt- Klinkret blir i grå/svart och väggarna har vi inte besätmt ännu, men jag vill ha grått så de går ihop med golvet å möblerna, då blir det grått, svart å vitt. kanon =)

2009-01-22 @ 21:40:53
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Marie

Meeeen....vad tråkiga ni är.. Jag tyckte det snorgröna är lite charmigt jue... =))

Skämt å sido... Det kommer säkert att bli snyggt när ni är klara...

Grått är faktiskt en tacksam färg..så det blir nog snyggt...

2009-01-22 @ 22:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback