Måndag

Ja då var det en ny vecka igen, veckorna går så snabbt just nu så hänger knappt med :D
Iofs så är det skönt med, för då kanske det blir vår & sommar snart! Är så trött på det här vädret nu så det e inte sant, slask å blött å jävulskap hehe.

Åkte in till stan tidigt imorrse, redan till halv 10. Skulle lämna bilen på verkstaden så nu ska dom väl ha den 1 vecka. Självklart så ska man börja jobba på onsdag då så man får ta bussen in till stan, haha, de slår ju aldrig fel :D Jag har inte åkt buss sen jag fick körkort, vill säga snart 6 år sen. Men nån gång ska väl bli den första, sägs de ju :) Men de kommer bli svindyrt att åka buss dit å hem i 3 dagar. Det är faktiskt helt sjukt att det är billigare att åka bil än buss, och då vill dom att så många ska åka kollektivt för buss å shit e bättre för miljön. Kanske skulle ha tänkt på den ekonomiska biten oxå att så länge det blir dyrare att åka buss än egen bil så kommer folk att åka egen bil. Nötter som sitter å bestämmer :D Fel folk på fel plats helt enkelt enligt MIN mening. Lika bra att tillägga det, trots att det är MIN blogg.

Vet inte vad man ska göra just nu, sitter hos mamma så har snott hennes dator, Aurora sover lunch. Men när hon vaknar så ska nog mammsen skjutsa hem oss men vi ska åka och kika på en vagn först. Mamma vill ha en vagn här (extra vagn) typ då jag ibland glömmer att ta med mig min, å utan vagn är man ju rätt låst. Jag har oftast våran vagn i bilen, men ibland nä'r man tagit promenad hemma så ställer jag alltid in den i garaget, sen kan bara ta bilen o åka iväg till stan å komma på sen att vagnen är kvar hemma i garaget, så då äre kanon om det finns en vagn hos mamma =) Nä nu ska jag vara lite social med mamma innan damen vaknar.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: johanna

Klart det är DIN blogg och DINA meningar.

Behöver ju inte skriva det.

2009-01-26 @ 13:25:48
Postat av: Elisabet

Småler lite.. hehe du vet nog åt vad ;)

Ja buss är inte billigt inte - vet inte va de tänker med.. hudra spänn fram o tillbaka till stan.. iaf när ja åkte till ankan fram o tillbaka.. hutlöst.

Hoppas vagnen faller er i smaken..

2009-01-26 @ 13:42:24
Postat av: johanna

Hittade ni någon bra vagn? har jättebilliga på Barnenshus nu

2009-01-26 @ 16:51:42
Postat av: Madelene

Johanna ~ Jag skriver vad jag vill i min blogg å nu ville jag skriva det, så då gör jag det.



Tänker då inte köpa en helt ny vagn som bara ska vara extra vagn hos mamma, så vi köpte en begagnad vagn utav Elisabet. Vi har våran scooter som vi köpte ny för inte så längesen, men nu vare mamma som ville ha en extra vagn där. Står ju förklarat i bloggen så bara att läsa.

2009-01-26 @ 19:24:52
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Jenn

Fan vad grinig du är Madde! Vad har du emot Johanna egentligen!?

2009-01-26 @ 19:43:24
Postat av: Jenn

Johanna skrev att de finns billiga barnvagnar på Barnens Hus . Var de inte snällt att tipsa om det ? Så ska du börja hugga direkt ! Förstår inte ditt problem

2009-01-26 @ 19:44:18
Postat av: Madelene

Elisabet ~ Jag vet precis å småler själv hehe. Jo vagnen var fin för att vara sulky, jag gillar inte sånna annars, men svart å rött e snyggt :)

2009-01-26 @ 19:46:58
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Madelene

Jenn ~ Vart hugger jag någonstans?? Jag svara bara på inlägget att jag inte tänker köpa någon ny vagn då de ska vara en extra vagn hos mamma. Det är nog inte jag som har problem så jag förstår om du inte förstår det. Öixom svårt att förstå något som inte finns.

2009-01-26 @ 20:46:43
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Malin

Vi bor hus Philips pappa nu, dem är bortresta, så husvakt =)

2009-01-26 @ 20:50:10
Postat av: Elisabet

Extra vagn är ju inte hela världen heller ;) tror hon kommer sitta finfint i den =)

2009-01-26 @ 21:09:19
Postat av: Madelene

De kommer hon nog göra å mamma är nöjd med den, huvhudsaken det för det är hon som ska ha den typ hehe

2009-01-26 @ 21:28:42
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Marie

Sulky är ju rätt så bekvämt att ha =)) Så mamma din blir säkert nöjd med den.. =))

2009-01-27 @ 08:31:20
Postat av: johanna

Står bara att ni ska kolla på en vagn åt din mamma.

Inte vem eller ifrån vad ni köpt den ifrån, eller är jag helt blind? Nej.



Jag tipsade bara om att dem har rea, eftersom många gånger får man en ny vagn på rea som kostar mindre än en begagnad av samma märke, då skulle jag lätt köpa en ny.

Men smaksak, viktigaste är att barnen åker säkert.



Vet inte vilka det var men vissa nya sulkys är inte så jättebra, men nu vet jag ju ej vad du har dvs.



2009-01-27 @ 09:46:37
Postat av: Elisabet

Johanna; skulle inte tro att jag för det första säljer en som inte är bra - då ja i min tur inte köper dåliga vagnar - sen tror ja inte att Madde köper en dålig vagn heller ;) Har de 200% rea där uppe eller?? Barnens hus köper man så lite på som möjligt.. de e kass affär..

2009-01-27 @ 09:51:09
Postat av: Elisabet

Johanna; en extra vagn köper man väl inte ny?? Det är en EXTRA vagn som ska användas någon gång då o då.. är ni fullskiten i pengar eller?? Helt onödigt iaf ENLIGT MIG - då man kan göra något annat för pengarna som har mer betydelse för barnet än att åka SPRITT NY EXTRA VAGN..

2009-01-27 @ 09:53:11
Postat av: johanna

FY FAN VAD DU GÅR PÅ ELISABET: INGET ANNAT ATT GÖRA??????????????????????????



Jag var till barnenshus och fick se att dem ex hade en sådan vagn som madde köpte ny för 1000 kr på rea.

BILLIGT ENLIGT MIG ELLER HUR?????



Sedan skrev jag att det är vissa sulkys som är dåliga, fabriksfel men vet ej vilka det är.



200% finns inte ens. endast 100 % allt annat lölj.

Fakta på det.



Bara för den är kass för dig så betyder det inte att den är kass för oss. eller hur?



JAG VET VÄL FÖR F*N vad en extravagn är.

DU BEHÖVER INTE SPELA DUM.



Man kan visst köpa en billig ny vagn om den som säljer en likadan privat är dyrare eller hur.



Vi är ej FULLSKITEN I PENGAR, som som du och andra verkar vara kanske???? eftersom du frågade.



MEN SKIT SAMMA: FÖR VAD JAG ÄN SKRIVER SÅ SKALL DU ELLER MAARIA KLAGA.

denna gång frågade jag bara eller hur, men fick väl inte ens det.



Du skriver i dina inlägg som om dem som läser inte fattar något.



Att jag frågade madde om hon skulle köpa en ny har inget med dig att göra.



Men nu vill jag inte lägga ner mera tid på dig eftersom inget var åt dig eller hur.



Om du vet att du säljer en bra vagn, varför hoppa in och försvara dig mot något som ej finns, funderare kanske????



2009-01-27 @ 10:07:09
Postat av: Elisabet

JOHANNA; HAHAHA försvara sig?? Ja VEM är bäst på det??

Inte är det jag inte.. skratt..



Lite info.. Det går att ha 200% rea på något =) Om du inte visste det..



jaja what ever - who cares..



MADDE; ha en trevlig dag ;)

2009-01-27 @ 10:40:17
Postat av: Elisabet

Johanna; vilket tur JAG skriver så man förstår - du skriver inte ens på svenska ibland.. o man får gissa sig till va du menar..

2009-01-27 @ 11:15:02
Postat av: Madelene

Johanna ~ Jag skrev att det skulle vara en extra vagn i bloggen. Skulle aldrig köpa en sprillans ny vagn som extra vagn då den bara kommer användas då o då. Vi har ju våran emmaljunga scooter som sagt som vi köpte helt ny för bara någon månad sen, men extra vagnen ska mamma ha hos sig så hon har en vagn när hon har Aurora.



Det är sällan som nya vagnar blir billigare än begagnade vagnar, därav många köper begagnat för det är ett billigare alternativ men endå lika säkert för barnet. Jo det finns dåliga vagnar i alla slag, dåliga liggvagnar, sittvagnar, sulkys å allt vad dom heter. Det här är iaf en emmaljunga sulky, vet inte vilken årsmodell den har men är inte helt ny iaf och den är fin och duger super kanon!

2009-01-27 @ 11:28:53
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Madelene

Johanna ~ Jag kan lova dig att dom inte har emmaljunga scooter för 1000 kr på barnens hus!!! Då får du nog kika igen! Jag gav 2390 något sådant för den för bara någon månad sen. Så eller hur va

2009-01-27 @ 11:30:45
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Elisabet

EMMALJUNGA är säkra vagnar ;) ja hade en när ja var liten =)

2009-01-27 @ 11:32:04
Postat av: Madelene

Emmaljunga har funnits i alla år, o de skulle dom inte ha gjort om dom inte hade bra å säkra vagnar. Emmaljunga e kanon

2009-01-27 @ 12:04:59
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Jenna

Men fyfan alltså! Vilket jävla krig ni startar bara för att Johanna frågar en sak? Vad är ditt problem Madde? Jädrans tattarstil.. Det stod ingenstans på DITT inlägg att ni skulle köpa begagnad eller köpa en NY. Så då måste man väl få fråga? Att du alltid ska ha rätt Madde.. HAHA. Det roliga är att du skriver så man ser rätt igenom hur knäpp du är :)

2009-01-27 @ 12:19:41
Postat av: johanna

Elisabet-Eftersom du verkar vara bäst så kanske du borde sitta i någon domstol, där får du bestämma.

Och du får även försvara vissa.





200% ja, men något kan bara vara 100% bara ett säljartrick att sätta ngt över 100%

inte lärt dig det ännu?







Madde- finns ingenstans att du skalle köpa en begagnad.

När jag var på barnenshus så stod det en lika vagn som dig och den kostade 1200 kr.



och den skulle jag köpa om det var en annons att ngn hade en lika för 1500. förstår ni alla skillnaden?

dvs- billigare NY VAGN köper jag om den är billigare än en beg.





Sedan stod de heller inget om att ni köpt en emmaljunga eller hur?



så..

Läs vad du skriver innan påhopp, lika så du elisabet.

2009-01-27 @ 14:04:15
Postat av: Marie

Johanna...!! Blanda för fan inte in mig i det här nu... (som du gjort här ovanför)

Jag har inte sagt ett knyst...!!!!!

2009-01-27 @ 16:12:47
Postat av: Anonym

Haha till dig MARIE: Hon har ju inte ens blandat in dig ? Vilka tattar-tjejer ni är ;) Bara vill bråka och bråka!!

2009-01-27 @ 16:50:06
Postat av: Elisabet

Johanna; har du läst mattematik??? det finns 200% - men men de e som de e ;)



Tycker du jag vet bäst?? Ja man tackar hehe.. IRONI



JENNA; att du orkar läsa då?? hehe ;)

2009-01-27 @ 18:09:14
Postat av: Elisabet

JOHANNA; ja tror inte dom har emmaljunga scooter 2009 för 1200kr - INTE EN CHANS

2009-01-27 @ 18:10:59
Postat av: Marie

Du som inte vågar säga vem du är... Jo då hon har blandat in mig... Men hon kan inte kalla mig för det jag heter utan kallar mig för MARIA... Och det är INTE första gången....

2009-01-27 @ 18:21:35
Postat av: Madelene

Johanna ~ Aldrig att min vagn kostar det priset som du påstår, aldrig! Jag har en 09 modell och köpte den innan det ens var 09, så det är säkerligen 08 orna som dom rear ut. Eller så har du misstolkat vilken vagn som är emmaljunga scooter.



Nä jag har aldrig ens sagt till dig att det ska stå i bloggen att vi skulle kolla på en emmaljunga, begagnad eller ny. Jag svarade det till dig att vi köpte en begagnad vagn å inte en ny då det bara ska vara en extra vagn, det var assså en kommentar, inget som stod i bloggen.



Kan berätta för dig att vagnen kostade 400 kr. Det är billigt det! Men sen visst, betalar killen det mesta å jobbar arslet av sig så kan man ju köpa en helt ny extra vagn om man vill det, det är då inget jag skulle göra iaf, inte ens om det växte pengar på mitt äppelträd.

2009-01-27 @ 20:06:39
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Madelene

Jenna ~ Trodde du hade förstått med min tidigare kommentar till dig att jag inte har några problem, om inte så vet du det nu iaf. Ja hon ställde en fråga å jag svarade på den, du kan scrolla upp med musen så ser du. Men helt seriöst, jag vet inte vad du har för problem? Vill du vara så snäll att tala om det för mig

2009-01-27 @ 20:08:41
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Marie

Tattare är den svenska benämningen på det folk som uppstod i blandningen mellan svenskar och zigenare.



JENNa~Är det det här du menar att vi är???

2009-01-27 @ 20:47:32
Postat av: Marie

Tattare är den svenska benämningen på det folk som uppstod i blandningen mellan svenskar och zigenare.



JENNa~Är det det här du menar att vi är???

2009-01-27 @ 20:48:10
URL: http://krumeluris.blogg.se/
Postat av: johanna

MADDIZ



Men sen visst, betalar killen det mesta å jobbar arslet av sig så kan man ju köpa en helt ny extra vagn om man vill det, det är då inget jag skulle göra iaf, inte ens om det växte pengar på mitt äppelträd.





Om du syftar på oss?

VAD FAN VET DU OM VÅRAN EKONOMI???

DU VET INGET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FATTAR DU.





Till Marie- Sorry. Skirver Maria men menade ju Marie.



NU SKITER JAG I DENNA BLOGG EFTERSOM SÅ FORT MAN ENS SÄGER NGT ELLER GER TIPS SÅ FÅR MAN SKIT.



JA madde det var en 08- MEN det kostade 1200 kr.



men en sån som du har bara året före.



så..



400 är billigt men du prutade ju på eran första vagn till vad var det 200-300 kr som du fick ge för den.. då är man snål om man ej kan betala 500 kr.



men men.

2009-01-27 @ 21:08:02
Postat av: Carro

Madde- Hon ska nog börja på Mumindalen,jobbade där i dag och såg att dom hade fixat en pärm där det stog Aurora och en egen hylla hade hon också fått :)

Emilias kusin, Julia går också där..

2009-01-27 @ 21:19:07
URL: http://carroliinas.blogg.se/
Postat av: J

Madde: Du är en tattare och det är du som har problem ;) Jävla bråkkärring.

2009-01-27 @ 21:32:46
Postat av: Anonym

J el Jenn el Jenna...!!!

Du är ju för FAN helt jälvla sjuk i huvudet... Håll dig för dig själv istället...

För du vet ju inte vad TATTARE är i alla fall...

2009-01-27 @ 21:36:58
URL: http://krumeluris.blogg.se/
Postat av: Madelene

Johanna ~ Snål? du klagar på att du får skit hela tiden å en annan får inte yttra sig om din ekonomi, så då tycker inte jag att du har någon rätt att yttra dig heller å kalla mig för snål. För det första så vet du inte ens varför jag pruta på vagnen, eller hur??? Så håll keft tills du vet ren fakta! Jag hade kunnat betala 500 kr för vagnen, MEN jag valde att försöka pruta då sufletten var solblekt, vilket inte framkom i annonsen. Sen äre väl så klart att man förösker pruta, är väl dumt att betala mer än vad som behövs.. Detsamma gäller ju det här med extra vagnen, dumt att betala mer än som behövs, därav köpte jag en begagnad vagn å inte en ny för över tusen spänn.



Jo men det är en viss skillnad från scooter 08 till 09 så dom reade iaf INTE på den vagnen som jag har! Har du insett det snart?

2009-01-27 @ 22:57:48
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Madelene

J, Jenn & Jenna ~ Varför heter du inte samma varje gång? Kalla mig tattare å bråkkärring om du vill, det bjuder jag på då jag inte tar åt mig. Men säg fasn inte att jag har nå problem när du inte är mogen för 5 öre och det är du som har problemen, men visst ja, glömde bort att det e lättare att skylla på andra..



Och du, undra vem det är som börjar bli en bråkkärring? :)

2009-01-27 @ 22:59:45
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Emma

Herregud vilket krig, att ni ens orkar tjafsa om priser på barnvagnar hit och dit..

2009-01-28 @ 00:18:36
URL: http://angelkid.blogg.se/
Postat av: JJJJJJJJJJJJ

Madde: Klart du tar åt dig ;)

2009-01-28 @ 10:36:47
Postat av: Marie

Madde~Tur att alla ip-nummer loggas... =)) Ingen är ju anonym iaf... =))

2009-01-28 @ 10:52:49
URL: http://krumeluris.blogg.se/
Postat av: J

Marie: Nej men och? Man får väl tycka som man vill ? det är ju NI väldigt bra på att påpeka! ALLA tycker som dom vill osv osv! ;)

2009-01-28 @ 10:54:51
Postat av: Marie

Jo visst får man det Jenn.... MEN.. Du är nog den enda som inte vågar stå för VEM du är... Riktigt, riktigt fegt.. =)))

2009-01-28 @ 11:55:43
URL: http://krumeluris.blogg.se/
Postat av: J

Marie: Ni känner ändå inte mig så det spelar ingen roll :) Dessutom har jag ingen blogg heller. ACk vilken synd ;)

2009-01-28 @ 11:58:00
Postat av: Madelene

Jenn ~ Tar inte åt mig av människor av ditt slag :) Du känner väl inte oss heller men endå så vågar vi stå för vilka vi är, men inte du. Men upp till dig om du vill vara en chicken eller inte. Jag har iaf fått fram lite info via ditt ip nummer :)

2009-01-28 @ 12:26:30
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Marie

Spelar ingen roll om vi inte känner dig.. Går att få reda på vem du är ändå =))



Men desto större anledning för dig att enbart Hålla käften... Vad har du här att göra???

2009-01-28 @ 12:26:30
Postat av: J

Jag vet, jag kan nämligen också sånt om IP ;) Ni är inte dom enda girls!



Precis, jag är ju ett ett lite bättre slag än er, inte lika tattiga har vi nu kommit fram till. Nej men tjejer, fortsätt bråka och härja! Ha det :)

2009-01-28 @ 12:33:03
Postat av: Anonym

Om ni inte tar åt er varför härjar ni och beter er som ni gör då? ;) HAHA. Låt mig vara chicken då ;) oj oj oj.

2009-01-28 @ 12:34:12
Postat av: johanna

Hmm.

Visst kan jag och Madde tjaffsa, men håller inte med om alla dumma saker som j eller vem det nu är som skriver påstår.



Tycker det är taskigt skrivet.

Borde be om ursäkt.



Madde- Ja solblekt men va inte vagnen äldre med =) sånt man får ta när man köper begagnat, det är ju liksom.... ja begagnat =)



Men roligt att ni är nöjd med vagnen.

Viktigast det.



2009-01-28 @ 14:34:52
Postat av: Madelene

Johanna ~ Vagnen var solblekt och från -05. Är det nå fel på begagnat eller? Finns mycke fina saker begagnat som ser ut som sprillans nytt, så inge fel på den. Men just för att sufletten var solblekt så prutade jag, men det såg aldrig fult ut på något sätt utan det var tufft att sufletten typ hade en annan färg. Sen äre ju dessutom barnets säkerhet som gäller i första hand, inte hur en vagn ser ut eller om den e ny eller begagnad. Sprillans nya saker är inte alltid bäst.

2009-01-28 @ 21:10:59
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Madelene

Jenn ~ Bättre slag? Haha tillåt mig att skratta, så ha ha ha :) Men vi säger så, så slipper jag att såra dej ;)

2009-01-28 @ 22:07:51
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Madde: Precis, vi ger oss här så jag inte säger något jag inte borde ;) Innan jag beger mig, tillåt mig bara detta ; HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH

2009-01-28 @ 22:25:06
Postat av: Elisabet

Vilken mogen typ...

2009-01-29 @ 06:28:01
Postat av: Anonym

Jag vet =)

2009-01-29 @ 07:13:25
Postat av: Madelene

Ja visst är hon mogen :)

2009-01-29 @ 16:44:49
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lika mogen som hon som har denna blogg =)

2009-01-29 @ 17:41:45
Postat av: Madelene

Här ska ni få höra en sak mina trogna & kära läsare!



Ni minns väl Jen, Jenna JJJJJ som påstod att hon inte hade någon blogg, vet ni vad?? Hon har en blogg och här kommer den:



jennaj.blogg.se

2009-01-29 @ 20:47:47
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: J

Yes jag har en blogg och jag står fortfarande för vad jag tycker =) Madde är en T och hon hugger så fort Johanna säger något. Alltså en liten bitter tjej som hugger så fort Någon säger något som inte passar :)



Du tyckte jag var omogen sa du? Vem är inte det nu då som fortsätter?!??!?! :D HAHA.



www.jennaj.blogg är min blogg :) Besök gärna :)

2009-01-29 @ 21:01:01
Postat av: Madelene

J ~ Var ju bara tvungen att skriva då du sa att du inte hade blogg, moget att inte stå för det man har :)

2009-01-29 @ 21:32:32
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: J

Tyck vad du vill så tycker jag som jag vill :) Är inte det den bästa lösningen? :)

2009-01-29 @ 21:33:50
Postat av: Madelene

J ~ Absolut, jag har aldrig påstått att du inte får tycka vad du vill. Det du tycker skiter jag iaf i så :)

2009-01-30 @ 00:09:39
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: J

Tror inte du skiter i de :) Men så tycker jag iaf :)

2009-01-30 @ 08:47:35
Postat av: Madelene

J ~ Klart jag skiter i det. Varför skulle jag ta åt mig av vad en 87a säger å tycker?? Finns ingen som helst anledning till det :)

2009-01-30 @ 11:24:50
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Fjantigt o ljuga..

2009-01-30 @ 14:12:13
Postat av: Anonym

Men ge upp nu va.

Tåget har spårat ur för länge sen.

2009-01-31 @ 11:52:34
Postat av: LINDA

Men vad är det här för löjligt snack.. Jag dör när jag läser detta för jag håller på att garva ihäl mig. mogna mammor håller på att tjaffsa om en vagn hahahah

2009-01-31 @ 19:18:09
Postat av: anna

hur kan man starta ett sådant fjoll bråk om en barnvagn ni kan ju inte ha ett lyckligt liv om man beter sig som ni gör stackars barn men det är ju kul läsning att få kolla vilken som är mäst korkade du leder madde

2009-01-31 @ 21:52:33
Postat av: Madelene

Anna ~ För det första, varför skulle det vara stackars barn? Tycker det är löjligt att ens ta upp det för det har inget med det här att göra. Dessutom så handlar det inte om bara tjaffs om en varnvagn, handlar om mer än så. Men ni behöver absolut inte läsa min blogg å mina kommentarer, finns ett krysst högst upp till höger, tycker att du genast ska trycka på det. Hej svejs!

2009-01-31 @ 23:42:47
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: anna

ja krysset trycker jag på för jag tycker att ha en blogg för att skryta och tävla med andra är bara för löjligt. jag känner inte dig men tål du inga komentarer?

2009-02-01 @ 01:35:03
Postat av: Madelene

Anna ~ Här skryts å tävlas det ingenting. Å min blogg går absolut inte ut på det. Tråkigt att du uppfattat det så. Klart jag tål kommentarer, finns det en funktion med kommentarer på bloggen så klart att folk får kommentera och jag tål kommentarer, men för det så behöver man inte acceptera idiotiska kommentarer, eller hur. Precis du känner inte mig, å därför så vet du ingenting om uppfostran till min dotter, å det var en idiotisk kommentar från dig. Då får man mer än gärna trycka på krysset så du gör helt rätt i att klicka på det nu :)

2009-02-01 @ 10:59:07
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback