Nya ringar

Det blev så att vi köpte två nya förlovsningsringar iaf, men dom är mycket mycket fina och snarlika dom som vi redan hade :) Att bara köpa en ring till mig som kostar lika mycket som en varsin ring till oss båda kändes inte som någon höjdare, då kunde vi lika gärna köpa nya förlovnignsringar istället. Sagt & gjort så fixade jag det på eftermiddagen med mamma. Micke var inte ens med å valde ut ringar, hehe. Efter snart 7 år tillsammans så vet man vad sin andre hälft tycker om, å är jag nöjd med dom så är han det oxå :)

Nu sitter den perfekt på fingret och jag känner mig hel igen :)

Förhoppningsvis så tappar jag inte denna ring!! Den sitter iaf kanon på fingret å lär bli svår att få över knogen, så jag hoppas att den härmed sitter där den sitter! :) Tog storlek 16 nu på ringen och den förra var i storlek 17 eller 17,5, kommer inte ihåg exakt, men den va alldeles för stor iaf. Även Micke tog en storlek mindre så inte hans ring får sig att rymma med, hehe.

Försökte få en bra bild på ringarna men de gick inte hur jag än vände å vred, jäkla lyset blänker ju på dom och försökte även knäppa i mindre ljus samt mörker men då såg man ännu mindre. Slänger in en bild på dom iaf så får ni hämta förstorningsglaset så kanske kanske att ni ser :D Mönstret på dom går i vågor typ, äh svårt å beskriva.
Är iaf sjukt nöjd med dom å hörs sen ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Va bra att det har ordnat sig, även om ni fick köpa nya :)

2009-01-22 @ 22:00:24
Postat av: johanna

Jättefina.

Vad bra att du mår bättre nu.



Ja tänk. En del tror inte att en ring kan göra att man inte känner sig hel, men så är det ju.

Man saknar ju något på kroppen.

2009-01-22 @ 22:33:02
Postat av: Kimmizz

Haha vilken fullträff vi har nog samma ringar... Asg.. Ska knäppa på mina så ser du.. Kram

2009-01-22 @ 22:53:19
Postat av: Elisabet

De e finfina... skönt att de sitter bra på er båda - för de ska ju sittä där lääänge ;)

2009-01-23 @ 07:16:52
Postat av: Marie

Jättetjusiga ringar du fick tag på =))





2009-01-23 @ 08:18:13
Postat av: Madelene

Marie ~ Ja dom är jättefina å sitter perfekt :)

2009-01-23 @ 20:23:05
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback