Skryta

Nu ska jag skryta lite om våran underbara dotter ;)
Idag när jag hämtade henne från dagis så berättade dom att hon hade varit så duktig att talat om när hon hade bajsat. Så det var ju bra!

När vi varit hemma några timmar och hon ätit middag & säkerligen lunchen ville ut, (lixom in med nya och ut med det gamla) ;) så drar hon upp sin tröja, pekar på magen och säger bajs :D Jag trodde inte direkt på att hon hade bajsat så jag kikade i blöjan för att se, o det stämde mycket väl. Så jag måste säga att det är mycket duktigt att tala om när man har bajsat och vill ha en ny blöja vid snart 1,5 år :) Stooolt!




Mera varuhus att titta på nu, bara 5 avsnitt kvar sen har man plöjt igenom säsong 2 på 2 dagar :( Vill se meeeera !!!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Det är inte jag som ska vacc, det är Hugo ;) Hehe. Puss

2009-06-09 @ 23:14:57
URL: http://sabinaal.blogg.se/
Postat av: Johanna

=) Ja vi är stot över Ida med.

Ida säger själv dricka när hon är törstig och så...

Då ropar hon dricka.

Lika pekar på blöjan och går till skötbordet när hon vill ha den bytt. Hon härmar även katterna och hunden och säger hur dem låter.

Vet vart alla hennes saker i rummet heter så som blomma och prinsessa.

Mycket självständig litet tjej.

Så stooolt.

2009-06-10 @ 09:15:47
Postat av: Elisabet

Roligt när man ser hur de utvecklas Madde.. Klart man får vara stolt o de ska man =)

2009-06-10 @ 09:27:25
URL: http://elli76a.blogg.se/
Postat av: Sabina

Ja, klart det är jag ;) Hehe. Får se om man vågar sig på att färga ;p Puss!

2009-06-11 @ 15:25:34
URL: http://sabinaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback