8 veckor :)

Om hela 8 veckor eller om man hellre vill säga 2 månader så fyller jag halv vägs till 50, men jag föredrar att säga att jag fyller 25 år!! Det känns lite stort, nästan som när man fyllde 18 :D
Värsta grejjen var ju de då haha :)

Jag funderar på om jag ska ha en 25 års fest, då jag inte hade någon fest när jag varken fyllde 18 eller 20 år. Vilket faktiskt känns lite trist, så jag tror att jag ska planera in en 25 års fest, då jag fyller på en onsdag (6 maj) så lär det ju bli fest helgen efter det, så lördagen den 9 maj blire nog fest om jag får bestämma :) Lär ju såklart prata med mannen i huset oxå men han brukar inte neka, eller ha så mycket att säga till om, man får se de hur man vill :D Mohahah!
Nu fick jag visst lite humor med, det e kul :)




Kommentarer
Postat av: Marie

Haha..halvvägs till 50... och jag som känner paniken komma då jag närmar mig 40... =)) DET LÅTER gammalt ska du veta...

Men det är ju tur att man inte känner sig gammal..Jag säger som min pappa alltid sagt när han fyller år "jaha.. då fyller man 27 i år igen då" =)

2009-03-06 @ 23:37:21
URL: http://krumeluris.blogg.se/
Postat av: carro

Japp, [email protected]

2009-03-07 @ 14:42:11
Postat av: Elisabet

Ja det kan vara trevligt o samla lite folk o ha en trevlig fest ibland

2009-03-08 @ 08:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback